عارف: مجلسی همراه با ملت و همگام با دولت را بسازیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: باید در سال همدلی و هم زبانی به استحکام و انسجام پیوندهای تشکیلاتی و جبهه‌ای قوت دهیم تا بتوانیم در کنار هم مجلسی همراه با ملت و همگام با دولت را بسازیم.

به گزارش امید،دکتر محمدرضا عارف در پیامی به همایش مجمع جوانان اصلاح طلب استان گلستان بر ضرورت فعالیت‌های مدنی و سیاسی منسجم، منظم و تشکیلاتی تاکید کرد.

به گزارش امید،متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اعیاد شعبانیه بویژه میلاد با سعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را به مردم عزیز کشورمان به ویژه خواهران و برادران گرامی استان گلستان تبریک عرض می کنم .جوانان مومن و حماسه آفرین  استان گلستان سمبل آزادگی و الگویی از تلاش و همت جوانان ایران زمین هستند. عنایات و الطاف خداوند و توجهات حضرت ولیعصر همواره پشتوانه تلاش و همت مردم غیور و حماسه آفرین این سرزمین بوده، به خصوص هر زمان که امید و خودباوری پشتوانه صبر و تلاش مردم شده است.
بسیار خرسندم که جوانان عزیز این مرز و بوم، جهت مراقب و پاسداشت ثمره مجاهدت های سیاسی و تلاش فداکارانه‌ی خود در طی سالهای اخیر علی الخصوص در انتخابات 92 به فعالیت‌های مدنی و سیاسی منسجم، منظم و تشکیلاتی بیشتر توجه ویژه داشته اند.
امروز و پس از استقرار دولت تدبیر و امید، به عنوان عضوی از جریان بزرگ و اصیل اصلاح طلبی ایران وظیفه خود می دانم که در کنار شما ضمن تلاش برای حفظ امید و خودباوری در بین مردم و به خصوص جوانان، برای توسعه خردورزی و اخلاق مداری بیش از پیش تلاش کنیم. باورمان این است که انتخابات صرفا یک روزنه برای رسیدن به قدرت و پس از آن، آرام‌نشستن بر اریکه قدرت و یا کنار کشیدن و نظاره کردن، نیست. وظیفه همگان به ویژه شما جوانان و دانشجویان را پس از انتخابات و خلق حماسه، بیش از پیش مهم و کلیدی می دانم. معتقد نیستم که همه نابسامانی‌ها باید و یا می‌تواند توسط دولت اصلاح شود گرچه دولت بیشترین امکان و ابزار برای اصلاح امور را دارد اما بدون مشارکت و البته نظارت مردم و به خصوص شما جوانان، تحقق اهداف به سادگی امکان پذیر نمی باشد.
امید می رود نیروهای فعال تشکیلاتی بعنوان کنشگران مدنی و سیاسی جامعه ایران بیش از گذشته در صحنه‌های مختلف حضور داشته باشند و مسئولیت بپذیرند. با توجه به نزدیک شدن به ایام سرنوشت ساز انتخابات مجلس  باید در سال همدلی و هم زبانی به استحکام و انسجام پیوندهای تشکیلاتی و جبهه‌ای قوت دهیم تا بتوانیم در کنار هم مجلسی همراه با ملت و همگام با دولت را بسازیم.
امید دارم دوستان جوان اصلاح طلب برای خود نقشی تعیین کننده در مناسبات سیاسی قائل باشند و جهت ایجاد وفاق و اتحاد هر چه بیشتر در بین نیروها و گروههای سیاسی اصلاح طلب در سطح استانها نقش ایفاء نمایند .
اصلاح‌گری سهل الوصول و یک شبه محقق نمی شود و نیازمند فرآیند طولانی و مستمر جهت اصلاحات منطقی و پایدار در جامعه است. این مسیر بسیار حیاتی و البته دشوار برای کشور، همت و تعهد همه نیروهای متعهد و دلسوز کشور نظیر شما عزیزان را می‌طلبد. من نیز به عنوان معلمی کوچک و عضوی از دریای خروشان مردم و جریان اصیل اصلاح طلبی، همراه شما خواهم بود.
اولین سالگرد تشکیل مجمع جوانان اصلاح طلب استان گلستان ( وفاق ) را ارج مینهم و از درگاه خداوند متعال توفیق و بهروزی دوستان و فرزندان جوانم را در این تشکل برای دستیابی به اهداف متعالی شان مسئلت مینمایم.
محمدرضا عارف

افزودن نظر جدید