عارف: سن متوسط دولت اول به هیچ‌وجه در دولت دوم مورد قبول نیست

رئیس فراکسیون امید بر ضرورت جوانگرایی در کابینه دوم روحانی تاکید کرد.

به گزارش امیدنامه،دکتر محمدرضا عارف در نشست مشترک نمایندگان حامی روحانی خاطرنشان کرد: این مردم بودند که در ۲۹ اردیبهشت حماسه آفریدند و این بار حماسه سوم و گام سوم را به جای خرداد در اردیبهشت تمام کردند.

او با بیان اینکه تنگناهای زیادی وجود داشت، اظهار کرد: نگرانی‌هایی وجود داشت که ما نتوانیم گام سوم را همانند گام دوم و اول برداریم اما خوشبختانه ما گام سوم را بهتر از گام دوم برداشتیم و باید از مردم در این زمینه تشکر کرد.

عارف با اشاره به موفقیت لیست امید در انتخابات شوراها تاکید کرد: در این انتخابات چند لیست جعلی به اسم گفتمان امید وجود داشت اما مردم با درک سیاسی لیست اصلی امید را انتخاب کردند.

او  با بیان اینکه در حال حاضر مسوولیت سنگینی به عهده دولت و مجلس است، گفت: ما نمی‌توانیم مطالبات مردم را پاسخگو نباشیم. در حال حاضر مجلس هماهنگ است و دولت نیز باید مطالباتی را که مردم از خرداد ۹۲ باقی مانده است، پاسخگو باشد.

رییس فراکسیون امید با تاکید بر اینکه دولت باید پیگیر تعهداتی که داده است، باشد، گفت: پیگیری و اجرایی کردن تعهدات بدون هماهنگی و همدلی دولت و مجلس امکان‌پذیر نیست.

او جوانگرایی و توجه به مطالبات زنان و جوانان را از مهمترین مطالبات مردم و همچنین نمایندگان ملت عنوان کرد و گفت: سن متوسط دولت اول به هیچ‌وجه در دولت دوم مورد قبول نیست و دولت باید در دولت دوم جوانگرایی را مورد توجه قرار دهد.

عارف گفت: ما باید مطالبات مردم را پاسخگو باشیم که گام چهارم را که انتخابات سال ۹۸ است را موثرتر برداریم.

افزودن نظر جدید