عارف: زوایای پیدا و پنهان علت سقوط هواپیما باید مشخص شود

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت روشن شدن ابعاد پیدا و پنهان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت: فراکسیون امید به جد پیگیر روشن شدن واقعیت و رفع ابهامات در این حادثه است.

به گزارش امیدنامه، «محمدرضا عارف»به همراه تعدادی از اعضای این فراکسیون با حضور در منزل تعدادی از خانواده‌های جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی ضمن عرض تسلیت، با آنان ابراز همدردی کردند.

رییس فراکسیون امید مجلس در دیدار خانواده شهید سعید کدخدازاده، جان باختن هموطنانمان به ویژه نخبگان جوان کشورمان در این سانحه غم‌انگیز را بهت‌آور دانست و اظهار داشت: این مصیبت برای کشور ما ضایعه‌ای بسیار دردناک و غیرقابل جبران است و می‌دانم شما عزیزان روزهای بسیاری سختی را تحمل می‌کنید.

عارف بر ضرورت روشن شدن ابعاد پیدا و پنهان این حادثه تاکید کرد و افزود: شخصا و به همراه همکارانم در فراکسیون امید به طور جد پیگیر روشن شدن واقعیت و رفع ابهامات در حادثه سقوط هواپیما هستیم.

وی خاطرنشان کرد: برای من این حادثه، غم بسیار بزرگی بود و خداوند متعال به شما و همه ما صبر هضم این واقعه دردناک را عنایت کند.

یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷  متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با شماره پرواز ۷۵۲ با ۱۶۷ مسافر و ۹ خدمه پرواز که در ساعت ۶ و ۱۲ دقیقه صبح چهارشنبه ۱۸ دی ماه از فرودگاه امام خمینی (ره) به مقصد کی‌یف پرواز خود را آغاز کرد پس از ۶ دقیقه پس از قطع ارتباط با بخش کنترل ترافیک در ساعت ۶ و ۱۸ دقیقه صبح در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

افزودن نظر جدید