عارف: به دنبال سازوکار تشکیل جبهه واحد اصلاح‌طلبان هستیم/سفرهایم ربطی به انتخابات ندارد

رئیس بنیاد امید ایرانیان با اشاره به پیشنهاد رسول منتجب‌نیا برای تشکیل جبهه‌ای واحد میان اصلاح‌طلبان، اظهار کرد: ما به دنبال سازوکاری برای تشکیل یک جبهه واحد هستیم؛ اما صحبت در مورد اینکه این سازوکار چه باشد، بسیار زود است. ان‌شاءالله این سازوکار بعداً مشخص و اعلام می‌شود.

به گزارش امید، محمدرضا عارف در حاشیه مراسمی که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در دانشکده برق دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: قطعاً اصلاح‌طلبان یک شورای رهبری می‌خواهند؛ اما اینکه این شورای رهبری با چه مکانیزم و چه اهدافی تشکیل شود، باید تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گیرد. ان‌شاءالله بتوانیم به جمع‌بندی خوبی در این رابطه برسیم.

وی در برابر این پرسش که "آیا احتمال اجماع اصلاح‌طلبان با ریش‌سفیدان جریان اصولگرا برای انتخابات مجلس دهم وجود دارد؟" پاسخ داد: من بحثی مطرح کردم مبنی بر اینکه در آینده نزدیک راهبردی را برای ائتلاف میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان اعلام خواهم کرد.

عارف در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه "آیا شما شما سفرهای استانی برای انتخابات مجلس را آغاز کرده‌اید؟" گفت: سفرهای من به هیچ وجه ارتباطی با انتخابات ندارد. من در این سفرها دفاتر بنیاد امید ایرانیان در شهرهای مختلف را افتتاح می‌کنم اما از آنجا که علاقه خاصی نیز به دانشجویان دارم تلاش می‌کنم که جلسه‌ای با دانشجویان هم داشته باشم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این بنیاد در چه استان‌هایی دفتر دارد؟ اظهار کرد: ان‌شاءالله ما می‌خواهیم دفاتر بنیاد را در تمام شهرستان‌ها و استان‌های کشور راه‌اندازی کنیم.

وی در پایان درباره مستندی که تحت عنوان "من روحانی هستم" ساخته شده است، گفت: به نظر من آقای لاریجانی - رئیس مجلس - بحث خوبی در این رابطه مطرح کردند مبنی بر اینکه یکسری گروه‌ها هستند که می‌خواهند چنین اقداماتی را انجام دهند.

افزودن نظر جدید