عارف:اصلاح‌طلبان دنبال سهم‌خواهی نیستند

معاون اول دولت اصلاحات با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان دنبال سهم‌خواهی نیستند تاکید کرد:باید به رئیس‌جمهور آینده در حل مشکلات کمک کنیم تا بتوند کابینه‌ای موثر و قوی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی امید، محمدرضا عارف در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که اگر بحث معاون اولی شما در دولت آقای روحانی مطرح شود، چه می‌کنید؟ گفت: بگذارید این موضوع اول مطرح شود، سپس آن را بررسی خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه‌های شما در دولت آینده اجرا خواهد شد یا خیر، گفت: آقای روحانی هنوز برنامه‌های خود را اعلام نکرده است. بنده در جلسه‌ای که با وی داشتم، نقطه‌نظراتم را مطرح کرده‌ام.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به این سوال که شنیده شده شما از کناره‌گیری از انتخابات ناراحت شده‌اید، افزود: چنین موضوعی صحت ندارد و بنده آن را تکذیب می‌کنم. بنده هر کاری که انجام می‌دهم، وظیفه است و هر کاری هم که مردم انجام دهند، از آن خوشحال می‌شوم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصلاح‌طلبان در دولت آینده نقش خواهد داشت یا خیر، افزود: این مسئله بر عهده آقای روحانی است و ما باید به رئیس‌جمهور آینده در حل مشکلات کمک کنیم تا بتوند کابینه‌ای موثر و قوی داشته باشد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه پاسخ به همین سوال گفت: آقای روحانی باید در تشکیل کابینه احساس اختیار کرده و این طور فکر نکند که می‌خواهند شخص یا اشخاصی را به وی تحمیل کنند چراکه تشکیل کابینه در حوزه اختیارات رئیس‌جمهور است لذا همه باید با این اختیار احترام گذاشته تا وی کابینه‌ای منسجم و قوی داشته باشد.
عارف در ادامه سخنانش اصلاح‌طلبان را سهم‌خواه ندانست و گفت: هر کسی که به دنبال سهم‌خواهی باشد، دیگر اصلاح‌طلب نیست.

افزودن نظر جدید