طنز/ نقد و بررسی فیلم «احمدی‌نژاد برمی‌خیزد»

«حُسن دکتر احمدی‌نژاد این است که اصالت خودش را حفظ کرده. چون در این ویدئو با پدیده‌ای روبه‌رو هستیم که چشم می‌اندازد در چشم مردم و همین‌طور خلاف واقع تحویل ملت می‌دهد.»

 

تجدید میثاق احمدی نژاد با آرمان های امام راحل

 به گزارش امیدنامه، روزنامه ایران نوشت: «به‌ تازگی دکتر احمدی‌نژاد یک کلیپ منتشر کرده که اگر به ژانر وحشت علاقه‌مندید پیشنهاد می‌کنم حتماً آن را ببینید. شاید بار اول با دیدن آستین‌های بالا زده و آهنگ حماسی و صدای آهسته دکتر کمی بترسید ولی وقتی به صحبت‌های‌شان گوش می‌دهید بیشتر می‌ترسید.

اولاً که اگر جای اصولگرایان بودم خیلی از دست دکتر ناراحت می‌شدم. این همه خرج کنی، هزینه بدهی، تریبون‌هایت را در اختیارش بگذاری، صداوسیما را دودستی تقدیمش کنی، بعد بگوید: «من بر خلاف خواست همه نهادهای قدرت انتخاب شده‌ام.» بی‌خود نیست که الان از هر اصولگرایی که می‌پرسی احمدی‌نژاد را می‌شناسی، به آسمان نگاه می‌کند و سوت‌زنان از کادر خارج می‌شود ولی دکتر فکر می‌کند مردم هم مانند این دوستان حافظه ضعیفی دارند. به همین خاطر در جایی از ویدئو اشاره می‌کند که در دوره من کارهای بزرگی انجام شده. البته غیب شدن دکل و اختلاس ۳هزار میلیاردی و ۴برابر شدن قیمت ارز و... کارهای خیلی بزرگی است که الحق هر کسی از پس آن برنمی‌آید. اما خوبی دکتر این است که اعتماد به نفس بالایی دارد. چون با وجود همه مشکلات اقتصادی و سیاسی‌ای که در دوره او ایجاد شد، حتی لحظه‌ای هم به فکر استعفا نیفتاد. فقط ۱۱روز قهر کرد که آن هم طبیعی است.

احمدی‌نژاد است دیگر‌؛ گاهی دلش می‌خواهد خودش سرپرستی همه وزارتخانه‌ها را به‌ عهده بگیرد.

مرد بهاری در جایی دیگر از این ویدئو گفته که ۵ سال است به احترام رأی مردم سکوت کرده. البته اگر سخنرانی‌های مختلفش در حرم حضرت عبدالعظیم و جلوی دادگاه بقایی و سفرهای استانی و نامه‌هایش به ترامپ و کلیپ‌هایی که چند روز یک بار منتشر می‌کند را در نظر نگیریم خوب دندان سر جگر گذاشته. کاش رئیس دولت اصلاحات هم کمی از ایشان یاد بگیرد و ویدئوهای امیدبخش ندهد و بگذارد احمدی‌نژاد اعتراضات را در جامعه مدیریت کند.

نکته مهم دیگر حرف‌های دکتر این بود که ایشان به همراه وزرایش تا ۵ دقیقه قبل از تنفیذ هم مشغول به کار بودند. این کاملاً درست است. چون بالاخره باید از لحظات آخری که می‌شد به دانشگاه ایرانیان بودجه‌ای اختصاص داد استفاده می‌کردند. تازه بعد از آن هم احمدی‌نژاد به وزیران دستور داده که نزد کابینه بروند و تجربیاتشان را در اختیار دولت بگذارند. احتمالاً وقتی رفته‌اند هم دکتر روحانی گفته: اگر می‌خواهید موفق باشید هر کاری که این‌ها گفتند را انجام ندهید.

در کل حُسن دکتر احمدی‌نژاد این است که اصالت خودش را حفظ کرده. چون در این ویدئو با پدیده‌ای روبه‌رو هستیم که چشم می‌اندازد در چشم مردم و همین‌طور خلاف واقع تحویل ملت می‌دهد.»

 

افزودن نظر جدید