طرح استیضاح ظریف سیاسی است نه عملکردی 

نماینده مردم پاکدشت در مجسل شورای اسلامی گفت: عدالت به معنای واقعی نمی‌تواند در جامعه پیاده شود اما اگر به طور نسبی هم عدالت وجود داشته باشد مردم راضی هستند. کفر و بی‌دینی برای دین آفت نیست بلکه آفت مهم‌تر ظلم است. ظلم نباید در جامعه وجود داشته باشد و عدالت باید در جامعه استشمام شود.

به گزارش اميدنامه به نقل از ايلنا، محمد قمی درباره تلاش برخی از نمایندگان جهت استیضاح وزیر امور خارجه گفت: استیضاح آقای ظریف سیاسی است و صنفی و عملکردی نیست. آقای ظریف برگزیده مجلس است و آقای روحانی هم او را معرفی کرده است به این جهت برخی که از آقای روحانی دلخوری دارند به نحوی می‌خواهند بگویند که ما هستیم.

وی تصریح کرد: آقای ظریف هم به هرجهت کارهای خوبی برای کشور انجام داده است حال اگر فرض کنیم اشتباهی هم در یک مصاحبه داشته باشد، این منجر به استیضاح نمی‌شود. از این گذشته همین مجلس قانون پولشویی را هم تصویب کرده است و به نظر می‌آید که این‌ها بازی‌های سیاسی است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم درباره پارامترهای امید به آینده گفت: از نظر من پارامتر امید به آینده این است که ما تربیت قرآنی را ترویج کنیم که شامل ایمان، اخلاص، صبر، توکل، مقاومت و اقتصاد مقامتی، دشمن شناسی است. ما معتقد هستیم که این فراز و نشیب‌ها وجود دارد و در راه پیامبران هم بوده است اما بالاخره پیروز آنها بودند. ما باید در صحنه اجرا هم برای حل مشکلات مردم گام‌های اساسی برداریم.

نماینده مردم پاکدشت عنوان کرد: همچنین در پارامترهای امید از همه مهم‌تر این است که عطر و بوی عدالت در جامعه استشمام شود. عدالت به معنای واقعی نمی‌تواند در جامعه پیاده شود اما اگر به طور نسبی هم عدالت وجود داشته باشد، مردم راضی هستند. کفر و بی‌دینی برای دین آفت نیست بلکه آفت مهم‌تر ظلم است. ظلم نباید در جامعه وجود داشته باشد و عدالت باید در جامعه استشمام شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اعتماد عمومی در زمان کنونی گفت: مردم اعتمادشان را مقداری به ما از دست داده‌اند. اعتمادها کم شده است و این مسائلی که در کشور به وجود می‌آید و اختلاس می‌شود و قیمت دلار کم و زیاد می‌شود و اجناس گران می‌شود از علل این بی‌اعتمادی است و وقتی مسئولان هم توضیح می‌دهند مردم باور نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه باید اعتماد مردم را جلب کنیم، گفت: راه جلب اعتماد هم این است که طریق عدالت را بپیماییم. عملکرد قوای سه گانه در جلب اعتماد عمومی خوب نبوده و باید بهتر از این باشد و بیش از این در مسیر عدالت حرکت کنند.

افزودن نظر جدید