شورجه از رخشان بنی اعتماد عذرخواهی کرد

جمال شورجه کارگردان سینما ضمن عذرخواهی از رخشان بنی اعتماد درباره فیلم قصه ها گفت: اطلاعات غلطی درمورد این فیلم مبنی بر نداشتن پروانه ساخت به من داده بودند.

به گزارش امید به نقل از ایرنا،شورجه گفت: از طریق دوستان و همکارانم در سازمان سینمایی مطلع شدم که فیلم قصه ها دارای مجوز ساخت به شکل اثر ویدئویی بوده و از طریق این خبرگزاری به خاطر صحبت ها و اعتراضم در بیان آنکه این اثر سینمایی بدون مجوز ساخته و به بخش مسابقه سینمای ایران جشنواره فیلم فجر راه یافته بود از کارگردان آن خانم بنی اعتماد عذرخواهی می کنم.

وی ادامه داد: متاسفانه چند روز پیش در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها اینگونه به من القا شد که فیلم قصه ها بدون مجوز ساخته شده و من نسبت به تضییع حقوق دیگر هنرمندان بابت حضور این اثر در بخش مسابقه فلیم فجر اعتراض کردم.

شورجه گفت: اما به محض آنکه متوجه شدم این اثر با مجوز ساخت اثر ویدئویی تولید شده تصمیم به عذرخواهی گرفتم و خوشحالم که یک اثر ویدئویی با چنان کیفیتی تولید شده است که قابلیت حضور و رقابت در بخش آثار سینمایی تولید شده در جشنواره فیلم فجر را دارد.

کارگردان فیلم 33 روز خاطرنشان کرد: به هر حال در انتخاب آثار حاضر در بخش مسابقه فیلم فجر شورایی متخصص با دیدن تمامی آثار حکم به حضور آثار ممتاز می دهند و انتخاب فیلم قصه ها نیز نشان دهنده کیفیت بالای این است و البته این به آن معنا نیست که آثار جامانده از حضور در بخش مسابقه از کیفیت پایینی برخوردار هستند و بدون شک امتیاز اغلب فیلم ها با یکدیگر برابر است و جزییات انتخاب ها را رقم خواهد زد.

همزمان با اعلام بخشی از آثار راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) سی و دومین جشنواره فیلم فجر، و انتخاب فیلم «قصه ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد، جمال شورجه در گفت و گو با یکی از خبرگزاری ها نسبت به حضور این فیلم که به گفته وی بدون مجوز ساخته شده بود در این بخش اعتراض هایی داشت که بعد از دیدن مدارک و مجوز قانونی ساخت این اثر در گفت و گو با ایرنا از این اقدام عذرخواهی کرد.

افزودن نظر جدید