شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان: نهادهای نظارتی با تایید صلاحیت همه علاقمندان انقلاب زمینه ساز حماسه دیگری شوند

شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با صدور بیانیه ای ضمن تبریک ایام الله دهه فجر از عموم ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش امیدنامه ،متن  این بیانیه به شرح زیر  است:

آغازین روز دهه ی فجر، سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی یادآور شکست نظام استبدادی و رژیم خودرای و خودکامه شاهنشاهی است که با حرکت وحدت آفرین و تلاش یکپارچه مردم ایران با رهبری هشیارانه و تاریخی آن امام راحل برای تحقق آرمانهای دیرین ملت ایران که همانا: “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ” است شکل گرفت.

حضور تاثیرگذار مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی است که پاسداری از آن وظیفه ی همه ی ملت، ساختارهای مدنی و نهادهای حکومتی است. تکیه ی امام راحل بر نقش بی بدیل مردم در تعیین مقدرات اساسی کشور احساس تعلق به انقلاب را در میان آحاد جامعه شکل داد. سرمایه ی ارزشمند “حضور ملت” برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی گوهری بی بدیل است که در هر شرایطی تقویت و استحکام آن رسالت بزرگ همه دوستداران انقلاب اسلامی است.
به پاس تلاش فجرآفرینان بهمن ۱۳۵۷ شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با شادباش و گرامیداشت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و شریف ایران از عموم مردم دعوت می کند به منظور تحقق بخشیدن به حق تعیین سرنوشت خود، با حضور گسترده در مراسم بزرگداشت این ایام، به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن، امکان حضور و بروز عقاید خود را در انتخابات ۷ اسفند ماه فراهم آورند.
امیدواریم در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نهادهای نظارتی موثر در تقویت مشارکت ملی، با به رسمیت شناختن تنوع تفکر و دیدگاه های علاقمندان به انقلاب اسلامی، زمینه ی ایفای نقش تاثیرگذار مردم در حماسه ای دیگر را، با تایید صلاحیت همه علاقمندان انقلاب اسلامی و نظام برآمده از آن را فراهم آورند.

۱۲ بهمن ۱۳۹۴
شورای عالی سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح طلبان

افزودن نظر جدید