شوخی با اهالی سیاست در تلویزیون

سام درخشانی بازیگر سریال «گسل» معتقدست این مجموعه اولین طنز تلویزیونی با موضوع سیاست است.

به گزارش امیدنامه به نقل از مهر،سام درخشانی درباره نقش ارشیا در سریال «گسل» که این شب ها از شبکه یک روی آنتن می رود، بیان کرد: ارشیا نقش متفاوتی است که من در کمدی های پیشین بازی نکرده بودم و امیدوارم از پس این تجربه متفاوت برآمده باشم.

وی به ویژگی های سریال «گسل» اشاره و عنوان کرد: «گسل» یک کار طنز سیاسی است که برای اولین بار از تلویزیون پخش می شود و همین قدر که ما توانسته ایم یک سری از خط قرمزها را رد کرده و با سیاسیون شوخی کنیم کار نویی انجام داده ایم و به همین دلیل مردم دوستش دارند.

وی با اشاره به نقش ارشیا که در سریال بازی می کند، اظهار کرد: ارشیا شخصیتی وابسته و تحت تاثیر مادرش دارد و از هوش پایینی هم برخوردار است اما توانسته در حرفه خودش به دلیل اینکه تمرکز زیادی روی آن داشته است موفق باشد.

درخشانی درباره پخش سریال نیز بیان کرد: امیدوارم تلویزیون و مسئولان همراهی بیشتری با چنین کارهایی داشته باشند مثلا اینکه سریال با فوتبال همزمان شود ممکن است به ندیده شدن آن منجر شود و اگر همدلی بین مسئولان وجود داشته باشد می توانند پخش آن را بعد از فوتبال شبکه سه یا دیگر اتفاقات مشابه قرار دهند. دل من می سوزد چون پول زیادی صرف ساخت سریال شده و همه عوامل برای لحظه لحظه آن زحمت کشیده اند.

بازیگر سریال «پژمان» درباره جذابیت های نقش خود توضیح داد: «گسل» سریالی کمدی و شیرین است که فانتزی های زیادی دارد و چون پیش از این مثل سوژه و موقعیت های این سریال را در کارها نداشته ایم جذابیت های بسیاری دارد.

سریال «گسل» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی محسن چگینی این روزها در حال ضبط و تصویربرداری است.

بازی سام درخشانی و رامتین خداپناهی روز گذشته در این مجموعه پایان یافت و ضبط سریال نیز تا چند روز دیگر تمام خواهد شد.

سریال «گسل» که پیش از این «بی نمک» نام داشت در شبکه سه به تولید رسید و این شب ها از شبکه یک پخش می شود که در ۴۰ قسمت ساخته می شود.

افزودن نظر جدید