شبنامه علیه روحانی توسط کارمندان مجلس پخش شد

توزیع شدن بیانیه‌ای بی هویت در صحن علنی مجلس، مهم‌ترین حاشیه‌ای بود که روز گذشته فضای عمومی نشست را با چالش مواجه کرد. در واقع، توزیع این بیانیه بی‌هویت علیه رئیس جمهور در صحن مجلس اعتراض شدید نمایندگان در تخلف از مصوبه هیئت رئیسه مجلس (مشخص بودن تهیه کننده هر بیانیه) را در پی داشت. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که در بیانیه بی‌نام پخش شده در میان نمایندگان، سخنان رئیس جمهور در یزد در تقابل با رهبری و همچنین موهن و تفرقه انگیز عنوان شده است.

به گزارش امیدنامه ،در همین زمینه، علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:‌ «آقای ذوالنوری نماینده قم بیانیه‌ای را درباره‌ی سخنان  آقای روحانی در یزد تنظیم کرده بود که برای توزیع باید به تایید هیات رئیسه می‌رسید و من به عنوان مسئول اداری این کار اجازه توزیع این بیانیه را دادم.»

در ارتباط با همین موضوع، مهدی شیخ نماینده حوزه انتخابی تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، به  انتخاب گفت: «بیانیه  را کارمندان مجلس بر خلاف قوانین و آئین‌نامه داخلی مجلس پخش کردند. واقعیت این است که بدون مجوز هیات رئیسه آن‌ها اجازه پخش چنین بیانیه‌ای را نداشتند.»

وی افزود: «متاسفانه عده‌ای قصد دارند نوعی تقابل را ایجاد کنند و در طرف مقابل از دوقطبی شدن سخن به میان می‌آورند. در مجموع، این اقدامی نادرست بود و آن‌چه من دیدم این بود که کارمندان ان را پخش می‌کردند.»

همچنین، این نماینده عضو فراکسیون امید در مجلس، تصریح کرد: «این حرکت که یک فرد را در محلی حاضر می‌کنند و او را عصبی کنند که برخی حرف‌ها را بر زبان براند، نوعی تلاش برای ایجاد دودسته‌گی و اختلاف است که نباید اتفاق بیافتد. متاسفانه این‌گونه خواست تفرقه‌افکنی، بر اساس موازین ایران و انقلاب نیست.»

افزودن نظر جدید