سید هادی خامنه‌ای: عده‌ای با شعار فتنه، می‌خواهند با رقبایشان تصفیه حساب کنند

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام تاکید کرد: یک عده‌ای در مجلس هستند که هرچند در اقلیت هستند اما بسیار فعالند و با شعار فتنه می‌خواهند تمام حساب‌هایشان را با رقبایشان تصفیه کنند

به گزارش امید به نقل از ایلنا،حجت‌الاسلام و المسلمین سیدهادی خامنه‌ای در خصوص گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت علوم نیز اذعان داشت: من وزیر پیشنهادی را می‌شناسم. ایشان فردی با سابقه علمی است و تلاش‌هایشان علمی و آموزشی بوده است. آقای دانش آشتیانی از خانواده‌ای مذهبی و انقلابی هستند.

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص مخالفت‌هایی که با گزینه‌های دولت برای تصدی وزارت علوم می‌شود، گفت: یک عده‌ای در مجلس هستند که هرچند در اقلیت هستند اما بسیار فعالند و شعاری مانند گروهی دیگر در خارج از مجلس انتخاب کرده‌اند و با آن شعار می‌خواهند تمام حساب‌هایشان را با رقبایشان تصفیه کنند و آن کلمه «فتنه» است که این کلمه، نه محتوایش و نه حد و مرزش مشخص نیست و هر که را دوست داشته باشند و فعالیتش با خواسته‌های آنان جور درنیاید، به شکلی به فتنه ربطش می‌دهند و ذهن‌ها را مشوش می‌کنند و فریب می‌دهند.

خامنه‌ای در پایان افزود: خوشبختانه دانشگاه‌ها و آموزش‌عالی در حال پیمودن مسیر خودشان هستند و ان‌شاءالله اگر انتخابات آتی مجلس، انتخابات خوبی باشد دیگر شاهد این نوع مسائل نخواهیم بود.

افزودن نظر جدید