سیدعلی خمینی: برخی مسئولان در طول سالهای بعد از انقلاب بد عمل کردند / یکی را جاسوس نامیدند و دیگری را خائن تا مردم را ناامید کنند

حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی گفت: خیلی از مسئولان کشور دلسوزانه برای نظام و مردم کار می‌کنند.
 
به گزارش امیدنامه به نقل از انتخاب، سید علی خمینی شامگاه جمعه در جمع مردم شهرستان ازنا با بیان اینکه متاسفانه برخی از مسئولان کشور نیز در طول سالهای بعد از انقلاب بد عمل کردند افزود: عملکرد برخی از مسئولان باعث شده تا این میزان بیکاری در کشور وجود داشته باشد.
 
وی ادامه داد: اما اینکه بگوئیم همه مسئولان خائن یا دزد هستند اینگونه نیست چرا که این مسئولان را مردم انتخاب کردند و من با خیلی از این مسئولان در ارتباط هستم و خیلی از آن‌ها دلسوز نظام و مردم هستند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت یاد امام (ه) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی که انقلاب اسلامی ایران در میان ناباوری دنیا به پیروزی رسید و ملت مسلمان ایران نهضت خود را به ثمر رساندند دشمنان نظام در مقابل این موج مردم و انقلاب اسلامی اهدافی را برای خود قرار دادند.
 
حجت الاسلام والمسلمین خمینی با بیان اهدافی که دشمنان برای خود قرار دادند تا به مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخیزند گفت: یکی از این اهداف بحث ایجاد اختلافات قومی و قبیله‌ای بود تا کشور را از لحاظ امنیتی مورد آسیب قرار داده و ناامنی قومی و قبیله‌ای ایجاد کنند.
 
وی با بیان اینکه امام (ره) به درستی در مقابل این ایده و طرح شوم ایستاد گفت: امام (ره) این هدف دشمن را شناخت و فهمید که دشمن در پی این بوده که یک گروه به گروه دیگر و یک مذهب به مذهب دیگر حمله کند و نتیجه آن از بین رفتن انقلاب و کند شدن سرعت انقلاب شود.
 
وی همچنین با بیان اینکه مردم لرستان پیش از انقلاب نه تنها به امام (ره) محبت داشتند بلکه پشتیبان امام بودند و دل امام به مردم لرستان گرم بود افزود: نه تنها نگرانی امنیتی در این استان نداشتیم بلکه امام (ره) اگر جایی می‌خواست تکیه کند و حضور پرشور مردمی را به رخ دشمن بکشد لرستان را مثال می‌زد.
 
حجت الاسلام والمسلمین خمینی با اشاره به اینکه دشمن در مرحله بعد حذف فیزیکی و ترور افراد موثر و شخصیت‌های قدرتمند در انقلاب را دستور کار خود قرار داد عنوان کرد: دشمنان در کشور ایران جنایت کردند و کارهایی انجام دادند که داعش در عراق و سوریه نکردند.
 
وی با بیان اینکه این افراد که اقدام به این کار‌ها کردند انسانهایی جنایت کار و منحرف بودند و به نظام ضربه زدند گفت: در حادثه هفتم تیر کشور به واقع لطمه خورد، درست است که دشمنان به هدف خود نرسیدند و نظام و مردم محکم ایستادند اما به نظام ضربه و لطمه زدند و از پیشرفت‌ها جلوگیری کردند.
 
وی با بیان اینکه دشمنان هر چه از دستشان برآمد انجام دادند گفت: ما در کشور قریب به ۱۷ هزار کشته و شهید ترور داریم و این‌ها قربانی تروریسم شدند.
 
حجت الاسلام والمسلمین خمینی همچنین گفت: در مرحله بعد منافقین و کسانی که مقابل نظام بودند وقتی دیدند که مردم پشتوانه نظام هستند اقدام به ترور شخصیت کردند و یکی را گفتند دزد است، یکی را گفتند جاسوس است و یکی را گفتند خائن است که این امر موجب ناامیدی مردم می‌شود.
 

 

افزودن نظر جدید