سرلشگر فیروزآبادی: ظریف باهوش، زرنگ و جهان‌شناس است

رییس ستاد مشترک نیروهای مسلح گفت:‌قبلا هم گفته‌ام که اگر اسرائیل بخواهد به خاک ایران تجاوز کند، ما کل سرزمین آنها را شخم خواهیم زد.

به گزارش امید ، سردار سرلشگر فیروزآبادی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: امروز در شرایطی که صهیونیست‌ها دل به تحرکات خونریزانه داعش بسته‌اند برای آنکه هوس شیطانی‌شان را که گسترش اسرائیل از نیل تا فرات است با داعش تحقق دهند،‌ ملت ایران و مسلمانان یکپارچه برای محو این رژیم به صحنه آمدند که این از آرمان‌های امام راحل بود و ملت با آن اعلام همبستگی کرد و می‌کند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در ارزیابی از مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: از روز اول که مذاکرات با 1+5 را شروع کردیم، آمریکا را می‌شناختیم. امام (ره) آمریکا را به ما معرفی کرده بود که آن شیطان بزرگ استکبار جهانی است و البته مرکز ابرسرمایه‌داری است. معلوم است که آنها با اسلام ناب مخالفند.

وی ادامه داد: آنان منافع ملت قهرمان را که در همه صحنه‌های انقلابی بودند و خود را نشان داده‌اند؛ درک نمی‌کنند.

سردار فیروزآبادی بیان داشت: از آنجا که دولت و وزیر امور خارجه باهوش، زرنگ و جهان‌شناس است؛ معتقدیم که می‌توانند در صحنه‌های جهانی یک فرصتی را برای ایران ایجاد کنند که در آن به دنیا نشان دهند انقلاب اسلامی و ملت ایران صلح‌طلب و اهل مذاکره و اهل منطق‌اند.

وی ادامه داد:‌ آمریکایی‌ها هرگاه مذاکرات نزدیک به توافق بود، سنگ‌های بزرگتری انداختند اما تیم مذاکره‌کنندگان ما مانند رزمندگان خط مقدم هستند و مانند شب عملیات مجاهدند و راه رزمندگان اسلام و ملت انقلابی را می‌روند. آنان تا آخر باید بر خط قرمزها که رهبر عزیز انقلاب مقاومت کنند و بر گرفتن حق ملت ایران درمذاکرات پافشاری کنند. در هر حال مذاکره‌کنندگان ما پیروز صحنه هستند و همواره در آغوش ملت ایران جای می‌گیرند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح درپاسخ به این سوال که رژیم صیونیستی اعلام کرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله خواهد کرد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی غلط کرده است. این رژیم برای تامین امنیت خیابان‌های خود ناتوان است و دربرابر حزب‌الله لبنان و مردم مظلوم در محاصره غزه شکست می‌خورد حال می‌خواهد با ایران در بیافتد؟

وی تاکید کرد: قبلا هم گفته‌ام که اگر اسرائیل بخواهد به خاک ایران تجاوز کند، ما کل سرزمین آنها را شخم خواهیم زد.
 

افزودن نظر جدید