سایپا به سفارش وزیر جدید صنعت بی‌توجهی کرد

چرا به دستور مؤکد وزیر صنعت که گفته بود مادامی که تیم وزارت صنایع مستقر نشده‌اند تغییر و تحولی انجام نشود بی‌توجهی شده است.

به گزارش امید به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، شب گذشته در حالی خبر انتصاب ناصر آقا محمدی سرپرست جدید شرکت پارس خودرو از سوی سعید مدنی مدیر عامل خودرو سازی سایپا در خروجی سایت سایپا نیوز قرار گرفت که هنوز تیم مدیریتی وزارت صنعت، معدن و تجارت مستقر نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجموعه پارس خودرو یکی از شرکتهای بزرگ خودروسازی از زیرمجموعه‌های سایپا است که یکسری از محصولات خودرویی کشور از جمله تیانا در این شرکت تولید می‌شود این مجموعه دارای ۸۵۰۰ کارگر و کارمند اداری است.
گفته می‌شود سعید مدنی که حکم برکناری روح‌الله صمدی را امضاء کرده جزء افرادی است که مستقیماً از سوی مشائی به رئیس جمهور قبلی معرفی شده بود و احمدی‌نژاد نیز سفارش ایشان را به وزیر صنعت وقت کرده بود تا به ریاست مجموعه سایپا درآید.
این در حالی است که مدت مدیریت صمدی که پیش از این قائم مقام گروه سایپا و از رؤسای هیئت مدیره بود کمتر از ۲ سال است!
مجموعه‌ای که هم اکنون در سایپا فعالیت می‌کنند از منصوبین دور دوم ریاست جمهوری احمدی‌نژاد هستند که به نظر می‌رسد تصمیم دارند همه گلوگاه‌های اصلی کشور را از مدیران خود بگمارند.
در پایان باید پرسید چرا به دستور مؤکد وزیر صنعت که گفته بود مادامی که تیم وزارت صنایع مستقر نشده‌اند تغییر و تحولی انجام نشود بی‌توجهی شده است؛ پرسش دوم اینکه چرا این خبر باید ۱۰ و نیم شب بر روی خروجی سایپانیوز قرار گیرد درست زمانی که اکثر خبرگزاری‌ها تعطیل هستند و اینکه چرا فقط در سخنرانی‌ها به ثبات مدیریتی بها داده می‌شود و در عمل این اتفاق نمی‌افتد؟
 

افزودن نظر جدید