سایت نزدیک به مصباح: حیف و میل بودجه جنگ نرم در سپاه و بسیج

سایت «بی باک نیوز» نزدیک به آیت الله مصباح یزدی مدعی شده در سپاه و بسیج به اسم «جنگ نرم» «باندها و گروه های زالوصفتی» تشکیل شده اند که بودجه های کلان دولتی را «حیف و میل» می کنند و در صورت ادامه این روند سپاه و بسیج از «چشم همگان» خواهند افتاد.

به گزارش امید به نقل از روزنو،این سایت در یادداشتی به قلم مسوول خود، با عنوان «کارت زرد امام خامنه ای به فرماندهان جنگ نرم» ضمن هشدار به فرمانده سپاه و بسیج نوشته «برخی زیرمجموعه های بسیج و سپاه حلقه تنگی ساخته اند و غیر خود را همگی ضدانقلاب و بی دغدغه و بی هنر می دانند.»

به نوشته این وب سایت٬ عده ای در سپاه و بسیج «بودجه های بیت المال را به صورت سلیقه ای و صلاحدید شخصی و احیانا روابط خویشاوندی و دوستی، حیف و میل کنند.»

این وب سایت از اینکه «عده ای به بهانه جنگ نرم، برای خود سفره های گسترده و متنوع پهن کرده اند» انتقاد کرده است.

مهم ترین گزاره های این یادداشت به این شرح است:
● فرماندهان سپاه و بسیج از زیر دستان خود بپرسند که چه برنامه ای برای جنگ نرم داشته اند و چه قدم درست و صحیح و عادلانه ای برای همه نخبگان تا کنون برداشته اند؟

● فرماندهی سپاه پاسداران باید شخصا در مقابل باندهایی که شعار کار فرهنگی و جنگ نرم را بهانه ای برای حیف و میل بیت المال کرده اند بایستد و بعنوان مثال نگذارد بعنوان ضرورت جنگ رسانه ای، بودجه های کلانی در جای جای کشور به نفع برخی افراد و گروه ها و حلقه ها هزینه شود.

● عده ای تمام تلاش و کوششان بر این است تا به هر شکل ممکن نیروهای انقلاب را سرخورده و یا از میدان به در کنند، زیرا در غیر اینصورت بی کفایتی و بریز و بپاش هایشان بسیار به چشم می آید.

● آن ها خوب می دانند اگر یک صدم بودجه ای که با دوستانشان حیف و میل می کنند را به دست نخبگان واقعی کشور بدهند، قطعا صد ها برابر اقداماتی که آن ها ادعا دارند و گزارش صوری می دهند، کار واقعی صورت می گیرد.

● پس این گروهک های زالو صفت باید به هر شکل ممکن نخبگان واقعی کشور را در حصر اقتصادی و روانی قرار دهند که به مرور زمان خودبخود از میدان خارج شوند و عرصه برای آن ها تنگ نشود.

● این افراد و گروهک های معلوم الحال و احیانا نفوذی، برای توجیه بخوربخورهای خود، تنها سعی می کنند تا بر دیگران برچسب هایی نظیر انقلابی نبودن، وابسته بودن، بی هنر بودن و... بزنند تا با این تهمت ها راه بخور بخور هایشان را هموار تر کنند و خطر دیگران را از خود دور نمایند.

● درد سربازان و نخبگان جنگ نرم این است که انگار این روز ها برخی بر سر ارث پدرشان معامله و مکاتبه می کنند.
* اگر فرماندهی محترم سپاه و بسیج اتفاقات و مسائل شومی که به نظر می آید از سوی برخی نفوذیان برای سرخوردگی و از میدان خارج کردن نیروهای انقلاب صورت می گیرد را برنچینند، آنگاه شاهد خواهیم بود که فتح الفتوح هایی چون بدر و خیبر به احد و صفین تبدیل خواهد شد و آنگاه جز ندامت و ملامت خود راهی باقی نخواهد ماند و در آینده نیز این نارضایتی ولی امر مسلمین از وضعیت فرهنگی کشور همچنان استمرار خواهد داشت.

● بی باک نیوز در مطلب بعدی به صورت مبسوط و احیانا با ذکر نام و مشخصات کامل از برخی افراد، مراکز و رسانه هایی نام خواهد برد که از سهم نخبگان کل کشور برای منافع شخصی و گروهی معدود اطرافیان خود بهره برده اند و همچنان ادعای کار انقلابی و فرهنگیشان گوش فلک را کر کرده است.

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

خوب دیگه ، زمانی بود که همه این بودجه ها با مؤسسه هماهنگی می شد تا مثلا طرح بصیرت، طرح راهیان نور، کانون طلوع و... از این بودجه ها برخوردار شوند و حالا خوب به این مراکز وابسته به مؤسسه (خیابان جمهوری قم) چیزی نمی رسد

افزودن نظر جدید