زمان واریز سود سهام عدالت اعلام شد

  وزیر اقتصاد می گوید ماه آینده برای اولین بار سود میان سهام داران عدالت توزیع خواهد شد، او می گوید زمان انتخابات این کار را نکردیم و بیش از 20 میلیون نفر حساب بانکی را اعلام کردند. به گفته وی تا دو ماه آینده بقیه نیز اطلاعات را تکمیل و سود واریز می‌شود.

به گزارش امیدنامه به نقل از خراسان، وزیر اقتصاد در آخرین نشست شورای گفت‌وگو از واریز سود سهام عدالت تا یک ماه آینده خبر داد. در این نشست که به نوعی مراسم خداحافظی طیب نیا نیز تلقی شد، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و رئیس اتاق بازرگانی خواستار حضور طیب نیا در دولت دوازدهم شدند و شافعی به صورت انتقادی گفت: شاگرد اول دولت یازدهم در دولت دوازدهم نیست. آن‌گونه که خبرگزاری‌های فارس، ایرنا و صدا و سیما از نشست دیروز شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی گزارش داده اند، طیب نیا وزیر اقتصاد مسیر پیشنهادی حرکت دولت دوازدهم را اصلاحات اساسی اعلام کرد و گفت: اگر دولت اول آقای روحانی عرصه اجرای برنامه‌های کوتاه مدت برای بازگشت آرامش به اقتصاد ایران بود، انجام اصلاحات اساسی در اقتصاد ایران باید در دستور کار دولت دوازدهم قرار گیرد.
 

انتقادات از عدم حضور طیب نیا در دولت دوازدهم

در حالی که حضور نداشتن طیب نیا در دولت بعدی تقریبا قطعی است، در آخرین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی حاضران در مراسم به تعریف و تمجید از عملکرد علی طیب‌نیا و زیر امور اقتصادی و دارایی پرداخته و عملاً تودیع طیب‌نیا از وزارت اقتصاد انجام شد. در ادامه غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این نشست مراسم تودیع وزیر نیست و امیدواریم طیب‌نیا در دولت دوازدهم حضور داشته باشد. امشب از دولت خواهش می‌کنیم که طیب‌نیا در کابینه حضور داشته باشد. در این نشست غلامرضا شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران هم گفت: با گذشت زمان شورا به سمت بلوغ حرکت کرد و وزیر اقتصاد برای آن وقت گذاشت، اما شاگرد اول دولت یازدهم در دولت دوازدهم نیست.

 

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید