رونمایی از پوستر فیلم فصل نرگس با حضور محمدرضا عارف+تصاویر

فیلمبرداری فیلم سینمایی فصل نرگس به پایان رسید و از عوامل و دست‌اندرکاران این فیلم طی مراسمی با حضور محمد رضا عارف تقدیر شد.

 به گزارش امیدنامه، تولید فصل نرگس به نویسندگی و کارگردانی «نگار آذربایجانی» و تهیه‌کنندگی «سحر صباغ سرشت» که دی ماه سال جاری در تهران کلید خورد؛ در روزهای پایانی بهمن ماه به پایان رسید و مصادف با سالروز تولد کارگردان فیلم، طی مراسمی ویژه به همت حمیدرضا عارف (سرمایه‌گذار و مجری طرح) به کار خود پایان داد و فیلم وارد مراحل فنی شد.


حمیدرضا عارف در این مراسم با تشکر از حضور میهمانان گفت: بسیار خوشحالم که در اولین تجربهٔ جدی و رسمی کار هنری‌ام با گروه بسیارحرفه‌ای همراه شدم و به برکت قلم خوب نگار آذربایجانی حس انسانی اثر در گروه نیز تاثیر گذار بود و امیدوارم اثری ماندگار باشد و این همکاری‌ها تداوم داشته باشد.

سحر صباغ سرشت (تهیه‌کننده فصل نرگس) نیز ضمن قدردانی از عوامل و درست‌اندرکاران اثر از پوستر فیلم که «سیروس سلیمی» آن را طراحی کرده است؛ رونمایی کرد و اظهار داشت: از همکاری صمیمانهٔ گروه فصل نرگس و همچنین اهالی رسانه کمال تشکر را دارم و از زحمات تک تک شما همکارانم که با همدلی و صمیمیت همچون اعضای یک خانواده همراه من بودید تا فصل نرگس متولد شود، ممنونم.

نگار آذربایجانی نویسنده و کارگردان فیلم در این مراسم خطاب به میهمانان گفت: از گروه نازنین فصل نرگس سپاسگزارم. تجربهٔ خوبی بعنوان دومین کار سینمایی من بود و فضای آرام و دوستانه‌ای داشتیم و معتقدم پشت صحنهٔ خوب در اثر تبلور پیدا می‌کند و امیدوارم تاثیری که مد نظر ما هست را در ذهن مخاطب فیلم بگذاریم.

محمدرضا عارف، حمیده مروج، عبدالله اسکندری، همایون ارشادی، تورج منصوری، علیرضا خمسه، امیر آقایی، ریما رامین فر، امیر جعفری، حسین خطیبی، صالح میرزاآقایی، عباس رستگارپور، ستار اورکی، بهزاد هاشمی، رضا نریمی‌زاده، مهرزاد ضرابیان، شایسته ایرانی، آذرتجلی، رضا غفاری، خشایار موحدیان، سودابه سعید نیا، مجید غفاری، امیر یمینی، شبنم گودرزی، فرید ناظر فصیحی، امید صالحی، شیرین اسماعیلی، عماد طاهری، محسن نودهی و...... ازجمله میهمانان حاضر در این مراسم بودند.

در پایان این مراسم پوستر فیلم با امضای سرمایه‌گذار و مجری طرح و تهیه‌کننده در قطع کوچک به میهمانان اهدا شد.

 

افزودن نظر جدید