روحانی:عارف جوهره رجال خود را نشان داد

رئیس جمهور منتخب مردم گفت: این پیروزی و خلق حماسه را به لطف و عنایات خاص امام زمان(عج) و همچنین تدابیر مقام معظم رهبری و به خصوص کلمات و جملات و رهنمودهای ایشان مخصوصاً آنجایی که در لحظات آخر فرمودند که رای مردم امانت و حق‌الناس است، مدیون هستیم.اگر تدابیر ایشان نبود، معلوم نبود شاهد چنین روزی برای ملت ایران توأم با این همه شادی بودیم یا نه.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  پیش از ظهر امروز پنجشنبه در همایش تقدیر از مسئولان ستاد های انتخاباتی خود، ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) گفت: امیدواریم همه آنهایی که به دولت تدبیر و امید کمک کردند، خودشان پیشتاز خدمت و فداکاری بیشتر در راه تحقق آرمان ها باشند.

وی با بیان اینکه بی تردید این پیروزی و خلق حماسه را به لطف عنایات خاص امام زمان(عج) و همچنین تدابیر مقام معظم رهبری و به خصوص کلمات و جملات و رهنمودهای ایشان مخصوصا آنجایی که در لحظات آخر فرمودند که رای مردم امانت و حق الناس است، مدیون هستیم. اگر تدابیر ایشان نبود، معلوم نبود شاهد چنین روزی برای ملت ایران توام با این همه شادی بودیم یا خیر.

رئیس جمهور منتخب مردم ضمن تشکر از همه فرهیختگان، اندیشمندان و جوانان در ایجاد صحنه پرشور انتخابات، گفت: این حضور مبین یک جمله بود و آن این بود که ما آینده بهتری را برای مردم می خواهیم.

روحانی با تشکر از حمایت ها و رهنمودهای هاشمی رفسنجانی و خاتمی تصریح کرد: از آیت الله هاشمی رفسنجانی که حوصله، صبر و سکوتش بسیار زیبا و معنی دار بود، تشکر می کنم و جریان های سیاسی، اصلاح طلب، اصولگرا متشکرم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: زیبایی ها در آن نبود که پایان تلاش ها به نام حسن روحانی بماند، آنچه زیبا بود و همگی آن را لمس کردند، این بود که خیلی ها از خیلی چیزها گذشتند، از حزب و جناح گذشتند و این گذشت خیلی مهم بود.

رئیس جمهور منتخب مردم برهمین اساس به مشکلات موجود در برخی وزارتخانه ها اشاره کرد و گفت: این روزها که مسئولین وزارتخانه ها نزد من می آیند و در حال نقل و انتقال قدرت هستیم، مشکلات برایم بیشتر ملموس تر می شود، اما هر چه می شنوم از امیدم کاسته نمی شود و تلاشم را بیشتر می کنم.

روحانی همچنین خاطرنشان کرد: مطمئنم که حضور مردم تنها در روزهای انتخابات نیست بلکه حمایت و هدایت و ارشاد مردم برای این دولت خواهد ماند؛ از برادر عزیزم عارف که اخلاقی عمل کرد هم تشکر می کنم چرا که وی جوهره رجال خود را با این کار نشان داد.
 

افزودن نظر جدید