رفیقدوست: نجفی گرفتار توطئه شده است/این اتفاق غیرقابل باور است

محسن رفیقدوست درباره حواشی که برای محمدعلی نجفی رخ داد گفت: به نظرم از قبل توطئه‌ای علیه او ترتیب داده شده بود و ایشان گرفتار آن توطئه شد.

به گزارش اميدنامه به نقل از خبرآنلاين، سه‌شنبه هفتم خرداد بود که همه مات و شوک زده فقط یک خبر را تکرار می‌کردند « همسر دوم محمدعلی نجفی به قتل رسید» این خبر دست به دست می‌شد و همه حواشی مربوط به ازدواج دوم تا استعفای شهردار اسبق تهران نیز در کنار آن در ذهن تداعی می‌شد.

هولناک بودن این خبر وقتی به اوج رسید که تنها چند ساعت بعد از اعلام به قتل رسیدن میترا استاد، نجفی با اعتراف به این قتل بازداشت شد و حالا ویدئوها و عکس‌های منتشر شده از درون مرکز پلیس و گزارش‌های هدف‌دار صدا و سیما بود که میدان‌داری می‌کرد. البته اظهار نظرهای سیاسی هم کم نبود از غلامحسین کرباسچی از چاه ویل حرف زده بود و امام جمعه اصولگرای لواسان که از نحوه پوشش خبر قتل از سوی رسانه ملی انتقاد کرده بود.

در این میان اما اظهارات محسن رفیقدوست وزیر سپاه دولت میرحسین و رئیس اسبق بنیاد مستضعفین قابل توجه است.

او در پاسخ به این سوال که شما زمانی عضو هیات دولت دوران جنگ بودید و در آن کابینه وزیر دیگری هم حضور داشت به نام محمدعلی نجفی. اتفاقات اخیر چقدر برای شما تکان دهنده بود و چه حسی داشتید،او گفت: من با ایشان دوست بودم و ایشان را دوست داشتم.

وزیر سپاه دولت دوران جنگ اظهار داشت: ایشان فرد بسیار اخلاقی بودند، به نظرم از قبل توطئه‌ای علیه او ترتیب داده شده بود و ایشان گرفتار آن توطئه شد.

رفیقدوست تاکید کرد: آقای نجفی فردی سلیم‌النفس، خونسرد و شوخ‌طبع بود که به همه روی خوش نشان می‌دادند، لذا این حرکت حداقل از نظر من غیر قابل باور است.  

 

افزودن نظر جدید