عبدالله نوری در دیدار تعدادی از زندانیان سیاسی آزده شده از زندان:

رفع حصر در تقویت وحدت میان علاقمندان به کشور موثر است

وزیر کشور دولت اصلاحات معتقد است رفع حضر ار میرحسین موسوی،مهدی کروبی و زهرا رهنود می‌تواند در تقویت وحدت میان علاقمندان به کشور موثر باشد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی امید،عبدالله نوری با حضور در منزل محسن امین زاده، فیض الله عرب سرخی، میرطاهرموسوی و عیسی سحرخیز با آنها دیدار و گفتگو کرد. 

در  این دیدارها عبدالله نوری ضمن ابراز خشنودی از آزادی برخی از عزیزان اصلاح طلب، نسبت به فضای امید و نشاطی که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در جامعه ایجاد شده است، به فعالان سیاسی و دانشگاهی توصیه کرد بدور از افراط و تفریط و با همدلی برای موفقیت دولت دکتر روحانی، در تحقق برنامه ها و شعارهای بیان شده در دوران انتخابات که مورد استقبال مردم قرار گرفت، تلاش کنند.

وی در ادامه از مسئولان نیز خواست تا با احترام به رأی و اعتماد مردم و حضور گرم آنها درانتخابات، با گسترش فضای امید، نشاط و همدلی در میان جامعه، موجب افزایش اعتماد میان دولت و مردم گردند.

نوری همچنین آزادی سایر زندانیان سیاسی و رفع حصر از  آقایان میرحسین موسوی و مهدی کروبی و  خانم رهنورد را در تقویت وحدت میان علاقمندان به جمهوری اسلامی بسیار موثر دانست.
 

دیدگاه‌ها

عبداله نوری همیشه از یک طرف با سقوط کرده. روزی مخالف شماره یک منتظری است وروزی مریدش. روزی دشمن نهضت ازادی است وروزی مدافعش....روزی انقلابی2 اتشه است وروزی ....

افزودن نظر جدید