رسولی:800میلیارد دلار ثروت کشور را به یغما بردند، حالا با کمال پررویی دلواپس شده‌‌اند

یک عضو هیات مدیره بنیاد باران گفت: اگر به خاطر داشته باشید دولت احمدی نژاد از آسمان افتاده بود، هشت سال کشور دست آنها بود، 800 میلیارد دلار ثروت کشور را به یغما بردند و در حال حاضر با کمال پررویی نه تنها آمادگی پاسخگویی ندارند، بلکه به جمع دلواپسان پیوسته‌اند.

به گزارش امید به نقل از  ایسنا، مهندس سید حسن رسولی شب گذشته در جلسه شورای عمومی حزب اعتماد ملی خراسان رضوی، اظهار داشت: به طور طبیعی تغییراتی که حاصل شده است به لحاظ دامنه و عمق نسبتی با سطح مطالبات رای دهندگان به آقای روحانی ندارد و این واقعیتی است که در سایر استان‌ها هم آن را مشاهده می کنیم.

وی افزود: بخشی از آن به خود دولت بر می گردد و  بخشی متاثر از فضای عمومی کشور است، دولت روحانی که خط اعتدال را اتخاذ کرده بنا را بر این گذاشته که انتصاب مسئولیت‌های عمومی کشور را بین دو جناح متعارف طوری انجام دهد که از آن استنباط میانه روی و فراجناحی بودن شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطر نشان کرد: براساس دکترین دولت و ستاد اجرایی آن، دولت یازدهم اولویت اول خود را به حل و فصل فضای بین المللی اختصاص داده است و برخلاف نقادی‌هایی که انجام می شود توفیقات خوبی در این زمینه حاصل شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود که حداکثر تا پایان سال 93 به تفاهمی در مذاکرات برسیم. اراده نسبتا قوی در دو طرف مذاکره برای نتیجه گیری وجود دارد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: بالاخره دولت آقای احمدی نژاد  اگر به خاطر داشته باشید از آسمان افتاده بود، او را امام زمان(عج) آورده بود. هشت سال کشور دست آنها بود 800 میلیارد دلار ثروت کشور را به یغما بردند و در حال حاضر با کمال پررویی نه تنها آمادگی پاسخگویی ندارند بلکه به جمع دلواپسان پیوسته اند.

وی تاکید کرد: در این هشت سال این افراد همه زیر و بم های  ایجاد مساله برای دولت و دولت مردان را یاد گرفته‌اند و متقابلا در دولت آقای روحانی هم  در بخش آفندی و  پدافندی در حوزه سیاست داخلی ضعف‌های فراوانی وجود دارد.

رسولی ضمن اشاره به دیدار خود با معاون اول رئیس جمهور، اظهار  داشت: من در این دیدار دفاع ایشان را از حرکت ارزشی و زیبنده همسر رئیس جمهور درباره برگزاری مراسم ولادت حضرت زهرا(س) را تحسین کردم. این جلسه، بسیار جلسه خوبی بود اما دیدید که چه کردند آقای حسینیان در مجلس گفت ما نوارش را نشان می دهیم.

استاندار پیشین خراسان رضوی ضمن انتقاد از برخوردهای تند  بخشی از جریان اصولگرا گفت: هجمه هایی از طرف تندترین  بخش جریان اصولگرا ایجاد می شود، اگر حساب و کتابی در کشور باشد، این افراد باید بیایند و به مردم پاسخگو باشند.

رسولی اضافه کرد: آقای جهانگیری به من می‌گفت وزرایی که برای پاسخگویی به مجلس وارد می شوند وقتی به دولت بر می گردند اعصابشان به هم ریخته است.

وی در انتها با ابراز ناخرسندی از عملکرد شهرداری مشهد یادآور شد: ظرف یک سال اخیر در شهرداری مشهد غیر از کار سیاسی کار دیگری انجام شده است؟ در کل استان خراسان یک نماینده اصلاح طلب داریم که صدای او هم خاموش است.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید