رسایی قید برزیل را زد

در حالیکه حمید رسایی روز یکشنبه در جمع برخی از خبرنگاران پارلمانی قاطعانه تاکید کرد که به برزیل سفر خواهد کرد ساعاتی پیش در سایت شخصی‌اش نوشت که قید سفر به برزیل را زده است.محمدرضا تابش نماینده اصلاح‌طلب مجلس هم روز یکشنبه در گفت‌وگو با سایت پیام نو تهدید به افشاگری نسبت به منابع مالی رسایی کرده بود.

به گزارش امید ،حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی مطلبی در سایت شخصی‌اش اعلام کرد که به کشور برزیل طی مسابقات جام‌جهانی نمی‌رود.

وی در بخشی از مطلب سایت خود نوشت: «اکنون بعد از این که عضو محترم هیأت رئیسه واقعیت را بیان کرد و از تریبون مجلس نیز این موضوع اعلام شد برای پایان دادن به دلواپسی این جماعت یک بار دیگر به صراحت می گویم که بنده اصلا سگ ندارم تا کسی را گاز بگیرد و اساسا به دلایل شخصی علی رغم تصویب سفر در هیأت رئیسه و اصرار رئیس محترم کمیسیون اصل 90 نمی توانم عازم این سفر شوم هر چند شاید برخی از کارشناسان کمیسیون طبق روال کاری برای انجام وظایف خود به این سفر بروند. البته امروز بعد از ظهر در کمیسیون اصل 90 با حضور وزارتخانه های مرتبط با حضور ایران در جام جهانی، ابعاد دیگر جام جهانی از لحاظ فرهنگی و سیاسی و ... که مهم ترین محور حضور ناظر کمیسیون بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت که طبعا سخنگوی کمیسیون درباره آن اطلاع رسانی خواهد کرد.»

افزودن نظر جدید