رحیم صفوی: ملت در دوران جنگ از جان و مال خود می گذشتند ولی الان از یارانه نمی‌گذرند

سردارسرلشگر رحیم صفوی گفت: آمریکاییها برای محکم کردن پای خود در منطقه، تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را در دستور کار خود دارند.

به گزارش امید، سردار سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی در نخستین یادواره 340 شهید حوزه 311 امام جعفر صادق (ع) با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس افزود: این هفته بهترین فرصت است که جوانان از حماسه های نسل قبل از خود مطلع شوند.

وی با اشاره به اینکه آموزه های دوران دفاع مقدس هنوز هم می تواند ملت ما را از گزند توطئه های بیگانگان مصون نگه بدارد افزود: هم اکنون دشمنان از طریق جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای به دنبال رخنه های فرهنگی در کشور هستند و متأسفانه افزایش آمار طلاق در کشور یکی از نمونه های این تهاجمات فرهنگی است.

سرلشگر صفوی گفت: ملت ما در دوران دفاع مقدس از مال و جان خود گذشتند اما چه شد که وقتی دولت از افراد جامعه خواست از دریافت یارانه انصراف دهند با پاسخ منفی مردم مواجه شد و این هشداری به مسئولان سیاسی و فرهنگی است که ببینند چه کرده اند تا این اتفاق افتاده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: مجموع آوارگان عراق و سوریه به 9 میلیون نفر رسیده است و تاکنون بیش از هفت هزار نفر در یمن به شهادت رسیده اند.

رحیم صفوی ادامه داد: در 10 سال گذشته، کشورهای حاشیه خلیج فارس صد میلیارد دلار سلاح از آمریکاییها خریده اند اما یک مورد از این سلاحها را علیه رژیم صهیونیستی به کار نبرده اند.

وی گفت: آمریکاییها هم پس از شکست در عراق و دادن پنج هزار کشته، به مسلط کردن داعشیها و تکفیریها در منطقه پرداخته اند.

سردار صفوی در ادامه به حمایت های مادی و معنوی و مشاوره های نظامی به عراقیها و سوریها را بر اساس عقل و منطق خواند و افزود: سوریه ، لبنان و عراق عمق دفاع استراتژیک ایران هستند و عقل و فهم سیاسی ایجاب می کند داعشیها را در همان جا از بین ببریم.

در بخش دیگری از این مراسم از خانواده شهیدان افراسیابی و میرمحکم که به ترتیب پنج شهید و سه شهید تقدیم انقلاب کرده اند تجلیل شد.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید