رئیس‌جمهور در این چند ماه مشغول آواربرداری از مشکلات گذشته بود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: در حقیقت رئیس‌جمهور در این چند ماه به آواربرداری از مشکلات گذشته پرداخته است و در عرصه مدیریت اقتصادی، سیاسی، اجرایی، بین‌المللی و جهانی گام‌های بلندی را برداشته است.

به گزارش امید به نقل از ایسنا، حجت الاسلام مجید انصاری شامگاه پنجشنبه 20 آذرماه در جمع دانشجویان، اصناف، روحانیون، مسئولان شهرستان رفسنجان در منزل امام جمعه فقید رفسنجان افزود: امروز چهره ایران، انقلاب و ملت ایران در عرصه جهانی بازسازی شده و حقانیت تیم هسته ای ایران استوار بوده و برای توجیه انرژی هسته‌ای ایران، تمامی دنیا و اعضای گروه 1+5 تلاش می‌کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد، ایران دچار مشکلاتی شد و در این زمینه مهار تورم از 44 درصد به 17 درصد در حد معجزه بود.

انصاری به دستاورد دیگر دولت جدید اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 11 هزار میلیارد تومان در حوزه سلامت هزینه شده که آثارش در گستره کشور مشهود است و مردم این را به واقع احساس می کنند.

وی بیان کرد: گفتمانهایی که مسئولین با مردم انجام می دهند دستاوردی اجتماعی است و در این زمینه بسیاری از مشکلات مردم رفع می شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: 16 آذرماه امسال همه دانشجویان از نشاط بسیار خوبی برخوردار بودند و نباید بگذاریم که افراط گران با نفوذ در درون ما، خود مسیر را در پیش بگیرند و آن را مخدوش کنند.

وی افزود: به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، این انقلاب در دنیا بی نظیر است. امروز در مهلکه جهالت و تحجر و نیرنگ قرار داریم و دشمنان دست به دست هم داده‌اند تا چهره دین مبین اسلام را خراب کنند.

انصاری با بیان این مطلب که در طول بیش از 30 سال، فعالان سیاسی استان کرمان همراه خط امام بودند و خواهند بود، ادامه داد: استاندار کرمان از نیروهای قدیمی است که یار و یاور نظام و رهبر بوده اند و امروز نیز دست از تلاش برنداشته و مسئولیت مدیریت استانداری را بر عهده دارند که این گونه افراد در دوران قبل و بعد از انقلاب و دوران دفاع مقدس، دوران جهاد سازندگی و سایر عرصه ها فعالیت سیاسی داشتند.

وی بیان کرد: آنها مکتب سیاسی امام را به عنوان مکتب نجات بخش انتخاب کردند و به خوبی به خطراتی که می تواند آسیب پذیر باشد آگاهی دارند که جا دارد همه مردم و مسئولین کمک فکری به این گونه افراد داشته باشند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: مردم در سال 92 حماسه ای جاویدان آفریدند و نگاهی بازگشت آمیز به گفتمان امام که گفتمان هدف، تدبیر و درک موقعیت زمان است داشتند.

انصاری افزود: رئیس جمهور از فرزندان مکتب سیاسی امام راحل است که اکنون نیز وی برای غبارزدایی از چهره ایران و انقلاب با پیمانی که با مردم بسته با تمام دشواری‌ها به همراه دیگر قوا در سایه راهنمایی‌های رهبری مشغول خدمت و برنامه‌ریزی برای توسعه و پیشرفت کشور است.

افزودن نظر جدید