دیدار هادی خامنه ای و خواهرش با خانواده کروبی

سید هادی خامنه ای روز گذشته با خانواده مهدی کروبی دیدار کرد.

به گزارش امید به نقل از روز نو، حجت السلام والمسلمین سید هادی خامنه ای، دبیر مجمع نیروهای خط امام به اتفاق همسر و همچنین خانم بدری خامنه ای، خواهر ایشان؛ و نیز جمعی از اعضای مجمع نیروهای خط امام به دیدار خانواده مهدی کروبی در جماران رفتند.

در ابتدای این دیدار خانم فاطمه کروبی گزارشی از آخرین وضعیت آقای کروبی و اقدامات پزشکی که برای ایشان انجام شده است به اطلاع حضار رساندند.
طی هفته های گذشته آقای کروبی بارها برای انجام آزمایشات و نیز انجام امور درمانی به بیمارستان منتقل و دو روز را نیز در بیمارستان قلب تهران بستری شده بود.
در ادامه این دیدار هادی خامنه ای با ذکر خاطره ای از دوران پیش از انقلاب افزود: “آقای کروبی هرگاه به مشهد می آمدند، پایگاهشان در منزل من بود و یادم هست در یکی از سفرها که بسیاری از دوستان از فشارهای امنیتی مرعوب شده بودند، ایشان با کمک هایی که از طرف امام به ایشان رسیده بود به دیدار انقلابیون و خانواده های ایشان می رفت و شرایط دلگرمی آنان را فراهم می نمود.”
سید هادی خامنه ای به خدمات آقای کروبی پس از انقلاب نیز اشاره نمود و یادآور شد: “بعد از انقلاب هم آقای کروبی در کمیته امداد امام و بنیاد شهید و ریاست مجلس منشا خدمات بسیاری برای کشور شدند.”

افزودن نظر جدید