در آستانه سالگرد هفتم تیر صورت گرفت:

دیدار عارف با خانواده شهید قندی

در آستانه سالگرد فاجعه هفتم‌تیر، دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در منزل شهید دکتر محمود قندی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.

به گزارش امید،در این دیدار دکتر عارف با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب بویژه شهدای فاجعه هفتم تیر از جمله شهید  دکتر محمود قندی او را از جمله مدیران موفق نظام جمهوری اسلامی دانست که با شهادتش کشور از تداوم خدمات وی محروم شد.
وی با بیان خاطراتی از دوران همکاریش با شهید قندی در وزارت پست و تلگراف و تلفن،گفت: اولین حکم مدیریتی‌ام در نظام جمهوری اسلامی از سوی شهید قندی صادر شد و این افتخار را داشتم در خدمت این شهید بزرگوار  از ایشان کسب فیض کنم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از ویژگی‌های بارز شهید قندی را اعتقاد به افکار عمومی دانست و بر لزوم الگو شدن شیوه مدیریتی  افرادی همچون شهید قندی در  سطوح مدیریتی کشور تاکید کرد.
عارف همچنین با گرامی داشت یاد و خاطره شهید بهشتی یادآور شد : نقش شهید دکتر بهشتی در تاریخ انقلاب اسلامی فراموش‌ناشدنی است و ایشان با تحمل برخی ناملایمات ، زخم زبانها و تهمت‌ها جزء مظلوم‌ترین شخصیت‌های انقلاب اسلامی هستند.
در این دیدار خانواده  دکترشهید قندی با تشکر از توجه عارف به خانواده شهدا از  تلاش‌های وی در حاکم شدن اخلاق در جامعه قدردانی کردند.

 

افزودن نظر جدید