دیدار اعضای یک حزب اصلاح‌طلب با جانبازان دفاع مقدس

هم زمان با هفته دفاع مقدس ،جمعی از اعضای سازمان عدالت و آزادی ایران اسلامی با حضور در مرکز فرهنگی و توانبخشی جانبازان شهید مطهری اصفهان با جانبازان معزز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش امید به نقل از بوی باران ،در این دیدار که دبیرکل، جمعی از اعضای شورای مرکزی، دفترسیاسی و اعضای کمیته ها و کمیسیون های سازمان حضور داشتند، ضمن اهدای شاخه های گل به جانبازان حاضر در مرکز شهید مطهری ، فرصتی برای گفتگو و پرس و جو درباره مشکلات آن عزیزان فراهم شد.

در پایان این دیدار، علی ناظم زاده ، رییس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات سازمان عدالت و آزادی ضمن ابراز خرسندی از برنامه دیدار با جانبازان عزیز دفاع مقدس گفت : امروز فرصت ویژه ای برای زیارت این عزیزان مهیا شد و فضای خاصی پدید آمد.

علی ناظم زاده گفت : از مدتی قبل برای دیدار با جانبازان و رزمندگان در هفته دفاع مقدس برنامه داشتیم که این مهم امروز میسر شد و کسب فیض کامل کردیم.

وی ادامه داد : حضور در کنار یادگاران دوران دفاع مقدس که هریک تاج سر ملت ایران هستند، غنیمت و برکتی است که هرگاه نصیب شود ، صفای دل است و آرامش خاطر و کمترین کاری که ملت ایران و یکایک ما می توانیم برای سپاس از ایثار این خوبان انجام دهیم ، عیادت و دیدار با آنهاست.

افزودن نظر جدید