دکتر عارف: مسئولان دانشگاه آزاد پاسخگوی واقعه تلخ واژگونی اتوبوس دانشجویان باشند

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات در حادثه واژگونی اتوبوس، تاکید کرد که مسئولان دانشگاه آزاد باید پاسخگوی این واقعه تلخ باشند.

به گزارش امیدنامه، دکتر محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید در واکنش به حادثه واژگونی اتوبوس حامل دانشجویان دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات در اینستاگرام خود نوشت : هنوز یک هفته از فاجعه دردناک آتش گرفتن تعدادی از دانش‌آموزان عزیز در زاهدان نمی‌گذرد که حادثه دلخراش اتوبوس حامل دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات به وقوع پیوست که متاسفانه منجر به درگذشت تعدادی از سرمایه‌های گرانقدر کشورمان شد.

عصر امروز در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات درخصوص این حادثه گزارش اولیه‌ای ارائه و قرار شد دو تن از همکارانم در کمیسیون ضمن بررسی‌های همه‌جانبه و صحبت با مسئولان دانشگاه آزاد و دانشجویان، گزارش تکمیلی برای کمیسیون آموزش و تحقیقات آماده کنند.

مطمئناً مسئولان دانشگاه آزاد باید پاسخگوی این واقعه تلخ باشند و شایسته نیست با جان دانشجویان عزیز که سرمایه‌های ارزشمند کشورمان هستند از سوی سهل‌انگاری و بی‌تدبیری بازی شود.

ضمن تسلیت درگذشت عزیزان دانشجو، به خانواده‌های محترم آنان و جامعه دانشگاهی کشور برای بازماندگان آنان صبر و اجر از خداوند منان مسألت می‌کنم و امیدوارم با تلاش پرسنل زحمتکش بهداشت ودرمان کشور مصدومین این حادثه به بهبودی کامل دست پیدا کنند.

افزودن نظر جدید