دکتر عارف: در رابطه با ساماندهی اردوهای دانش‌آموزی غفلت‌هایی صورت گرفته است

در پی واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز هرمزگانی،دکتر محمدرضا عارف در پیامی ضمن تسلیت این ضایعه دردناک و با انتقاد از غفلت‌های صورت گرفته در ارتباط با ساماندهی اردوهای دانش آموزی تاکید کرد:مسئولین وزارت آموزش و پرورش  علت برزو این حادثه غم انگیز را به اطلاع  افکار عمومی برسانند و از بروز حوادث مشابه جلوگیری کنند و با مسبببین این حادثه هم در هر پست و مقامی  برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش امیدنامه،متن پیام رئیس فراکسیون امید به شرح ذیل است:

خبر سانحه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز نخبه هرمزگانی  که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از این عزیزان شد بسیار تلخ و دلخراش و موجب تأثر شديد و اندوه فراوان گردید.

متاسفانه هر از چندگانی شاهد اینگونه حوادث دردناک برای دانش آموزان عزیز کشورمان در قالب اردوهای مختلف هستیم که نشان از این دارد نسبت به  تمهیدات لازم برای سفری امن و مطمئن اقدامات مؤثر و قابل توجه ای صورت نگرفته است در حالیکه  ساماندهی اینگونه اردوها توسط مسئولین مربوطه امری اجتناب ناپذیر است و تاکنون در این  رابطه غفلت‌هایی شده است که باید در اسرع وقت جبران شود.

ضمن عرض تسليت اين مصيبت و ضايعه اسفناك به خانواده‌های داغدار به ویژه به مردم شریف استان‌ هرمزگان همدردي خود را با بازماندگان اعلام داشته،از درگاه خداوند غفور و رحيم براي جانباختگان غفران الهي و براي آسيب‌ديدگان و مجروحان، آرزوي سلامتي و شفاي عاجل مسألت مي‌نمايم.

امید آنکه با تلاش پرسنل زحمتکش بهداشت و درمان کشور،سلامتی آسیب‌دیدگان این حادثه در کوتاهترین زمان حاصل شود و مسئولین محترم وزارت آموزش و پرورش  نیز علت برزو این حادثه غم انگیز را به اطلاع  افکار عمومی برسانند و از بروز حوادث مشابه جلوگیری کنند و با مسببین این حادثه هم در هر پست و مقامی  برخورد قانونی صورت گیرد.

محمدرضا عارف

افزودن نظر جدید