دفاع دیرهنگام لاریجانی از جایگاه مجلس و نمایندگان

رئیس مجلس گفت: این چه وضعی است که به یک یا چند نماینده اتهاماتی دروغ می‌زنند و چند سایت خبر آن‌ها را منتشر کرده و بعد معلوم می‌شود که اولین منتشرکننده سایت ضدانقلاب بوده است. آیا شما قبول ندارید و در روایات ندیده‌اید که آبروی مومن حرمت کعبه را دارد؟ در پیشگاه خدا چه می‌گویید؟

به گزارش امیدنامه،علی لاریجانی، رئیس مجلس در نطق پیش از دستور امروز خود گفت: روشن است که در شرایط حساس که ملت ایران با استقامت جلوی زیاده‌خواهی آمریکا ایستاده است، انتظار داشته باشیم که صاحبان تریبون‌ها و رسانه‌ها فهم درستی از شرایط سخت اقتصادی کشور داشته باشند. لطمه وارد نکردن به وحدت ملی توقعی حداقلی است. آیا فحش و توهین به مجلس به عنوان مهم‌ترین رکن مردم سالاری نظام، جز خواسته آمریکا و اسرائیل است؟

گزیده سخنان علی لاریجانی را به نقل از خانه ملت در ادامه می‌خوانیم:

کسانی که این روش را برگزیده‌اند با نظریه امام (ره) و رهبری معظم صریحا مخالفت کرده‌اند، زیرا آن‌ها مجلس را در راس امور دانسته‌اند. نگویید ما "انتقاد" کردیم. عبارات شما انتقاد از باب امر به معروف و نهی از منکر نبود. فحش و توهین بود. آیا در تاریخ انقلاب اسلامی هیچ سابقه‌ای برای چنین حرف‌هایی از جانب امام و رهبری بوده است؟
این چه وضعی است که به یک یا چند نماینده اتهاماتی دروغ می‌زنند و چند سایت خبر آن‌ها را منتشر کرده و بعد معلوم می‌شود که اولین منتشرکننده سایت ضدانقلاب بوده است. آیا شما قبول ندارید و در روایات ندیده‌اید که آبروی مومن حرمت کعبه را دارد؟ در پیشگاه خدا چه می‌گویید؟
اهمیت فساد سیاسی کمتر از فساد اقتصادی نیست، از ریاست قوه قضائیه می‌خواهم که با این نوع فساد سیاسی برخورد کند.

افزودن نظر جدید