دفاع تمام قد پرویز پرستویی از بهرام بیضایی: آقای شریعتمداری بس کنید

 پرویز پرستویی بازیگر سینما در واکنش به متن منتشر شده در روزنامه کیهان که نکاتی را به بهرام بیضایی نسبت داده بود متنی منتشر کرد.

 

به گزارش امیدنامه به نقل از خبرآنلاین، روزنامه کیهان در شماره روز سه‌شنبه شانزدهم آذرماه از برگزاری جشنواره‌ای با عنوان بهرام بیضایی انتقاد و برخی نکات را به این نویسنده و کارگردان نسبت داده بود که این اقدام واکنش برخی از هنرمندان را به همراه داشته است. از جمله سینماگرانی که نسبت به این قضیه موضع‌گیری کرده می‌توان به پرویز پرستویی اشاره کرد. تینا پاکروان بازیگر و کارگردان سینما نیز دیگر هنرمندی است که در این زمینه نظر خود را بیان کرده و از رویکرد روزنامه کیهان انتقاد کرده است.

پرستویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

آقای شریعتمداری! شما می‌دانید راجع به چه کسی حرف می‌زنید؟ واقعا چگونه به خودتان اجازه می‌دهید که در مورداستاد مسلم عرصه ادبیات و نمایش و مدافع فرهنگ پارسی، استاد بهرام بیضایی حرفی بزنید؟

شما بهتره به همان کار اصلی خودتان بپردازید.

بس کنید. شما با اسم بردن ازاستاد بیضایی بزرگ نمی‌شوید.

وبنده هم قرارنیست ،ایشان را به کسی بشناسانم. چون همه ملت ایران،چه مردم عوام،وچه فرهنگیان واهل ادب و نمایش،وکسانی که دلشان برای ایران زمین می تپد،اورا خوب می‌شناسند.

فقط به شما یادآورمیشوم واز یک اثر از ستاد نام می برم،فیلم نامه،فیلم سینمایی (روزواقعه)غیر از سینما،یکی از افتخارات صداوسیمای ایران است،که هرساله در ایام دهه محرم ،بمناسبت شهادت امام حسین(ع)نشان می دهد.

استاد بیضایی هر مرام مسلکی دارد ،بدانید از شما بهتر اسلام رامی شناسد.ازخدای بزرگ خواهانم که سایه استاد بیضایی را از سر فرهنگ و هنر ایران زمین کم نکند.

برچسب‌ها :

افزودن نظر جدید