دفاع انصار حزب‌الله از منصور ارضی

شرق نوشت: انصار حزب‌الله روز گذشته با صدور بیانیه‌ای به دفاع تمام‌قد از منصور ارضی پرداخت و تهاجم به او را تهاجم به اسلام انقلابی و عاشورای حسینی خواند.

 

در این بیانیه که در صفحه اینستاگرام حسین الله‌کرم منتشر شده، آمده است: «بر‌همین‌اساس حاج منصور ارضی در اظهارات سیاسی، آنچه به کار می‌برد ناسزا نیست، بلکه همان سزای لیبرال‌هاست». انصار حزب‌الله همچنین در این بیانیه متذکر شده است: «چنانچه لیبرال‌ها از حاج منصور ارضی عذرخواهی نکنند، ضمن افشای محتوای دیدگاه‌های کلی و لیبرالی آنها، طبق بند «م» وصیت‌نامه امام راحل(ره)، به مقابله جدی با عوامل آن خواهد پرداخت». حزب‌الله منصور ارضی و سایر مداحان انقلابی را پیشرو جریانات سیاسی و غیرسیاسی فتنه ٨٨، دانسته است.

بند «م» چیست؟
در بند م وصیت نامه امام (ره) آمده است: «اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس‌جمهور و رؤسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضائی و دولت در هر زمان، آن است که نگذارند این دستگاه‌های خبری و مطبوعات و مجله‌ها از اسلام و مصالح کشور منحرف شوند و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می‌شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است و تبلیغات و مقالات و سخنرانی‌ها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است. از آزادی‌های مخرب باید جلوگیری شود، از آنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است، به‌طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می‌باشند. مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور کردند به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی کردند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند. خداوند تعالی مددکار همه باشد».

افزودن نظر جدید