دعوت فراکسیون امید از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای با تاکید بر وحدت و همبستگی، از آحاد ملت خواست تا پرشورتر از همیشه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جلوه از نشاط و وفاق ملی را به نمایش بگذارند.

به گزارش امیدنامه، متن این بیانیه به صورت ذیل است:

دهه فجر یادآور روزهای بزرگ و ماندگاری در تاریخ معاصر ایران است. روزهایی که با حرکت وحدت آفرین و تلاش یکپارچه مردم ایران با رهبری هوشیارانه و تاریخی امام خمینی (ره) برای تحقق آرمان های دیرین ملت ایران که همانا استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی است منجر به پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.

انقلاب اسلامی ایران در طول سی و هشت سال گذشته دستاوردهای بزرگی داشته است. بی تردید مهمترین و ماندگارترین آن‌ها قانون اساسی است که میثاق ملی ما بوده که حقوق ملت و وظایف تکالیف و حدود اختیارات حکومت و قوا و ارکان آن را مشخص کرده است. حضور تاثیرگذار مردم و نقش آفرینی آنان در تعیین سرنوشت خود نیز بی شک یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که پاسداری از آن وظیفه همه ملت، ساختارهای مدنی و نهادهای حکومتی است. تکیه امام و نقش بی بدیل مردم در تعیین مقدرات اساسی کشور احساس تعلق به انقلاب را در میان آحاد جامعه شکل داد.

سرمایه ارزشمند حضور ملت برای پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی گوهری بی بدیل است که در هر شرایطی تقویت و استحکام آن رسالت بزرگ همه دوستداران انقلاب اسلامی است. مردم غیور و بزرگ ایران این روزها در حالی مهیای استقبال سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌شوند که با پیش آمدهای تلخ در داخل کشور مواجه شده اند. پیش آمدهای ناگواری همچون فقدان یار امام (ره) و میراث دار انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که مراسم تشییع پیکر ایشان جلوه ای از همدلی و همبستگی ملت ایران را رقم زد و نیز شهادت جمعی از عزیزترین فرزندان این مرز و بوم در حادثه پلاسکو دلهای همه ایرانیان را محزون و چشم های زنان و مردان این آب و خاک را اشکبار است.

از سوی دیگر اظهارات ماجراجویانه  رئیس‌جمهور آمریکا درباره نظام جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نشان داد که باید با وحدت و همدلی و تفاهم ملی در خانواده بزرگ انقلاب همراه با دیپلماسی فعال و تاثیرگذار در مقابل تلاش های ایذایی نظام های سلطه ایستادگی کرد.

فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اعتقاد راسخ به گفت‌وگوی ملی در داخل  خانواده بزرگ انقلاب اسلامی برای وحدت و همبستگی و نیز محکوم کردن رویکرد خصمانه رئیس‌جمهور جدید ایالات متحده آمریکا از تمامی هموطنان عزیز در سراسر جهان دعوت می کنم تا با حضوری پرشورتر از همیشه در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر جلوه ای از نشاط و وفاق ملی را به نمایش بگذارند.

افزودن نظر جدید