دعوت فراکسیون امید از رحمانی فضلی برای بررسی موضوع اخلال در سخنرانی رئیس جمهور در یزد

سخنگوی فراکسیون امید با بیان این که طبق اخبار و گزارشات دریافتی اخلال در سخنرانی رئیس جمهور در یزد سازمان یافته بوده است گفت: فراکسیون امید از وزیر کشور برای توضیح درباره بررسی‌های و اقدامات صورت گرفته نسبت به موضوع اخلالگران در سخنرانی رئیس جمهور دعوت خواهد کرد.

به گزارش امیدنامه ،فاطمه سعیدی، در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید اظهار کرد: فراکسیون امید امروز در جلسه‌ای به بررسی گزارشات دریافتی از اخلال در سخنرانی رئیس جمهور در یزد پرداخت. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این اقدامات سازمان یافته بوده است؛ لذا فراکسیون امید ضمن محکوم کردن این گونه اقدامات ضد امنیتی از وزیر کشور دعوت خواهد کرد تا نتیجه بررسی‌ها و اقدامات انجام شده را تشریح کند.

به گفته وی، کارگروهی به همین منظور در فراکسیون امید تشکیل شده تا موضوع را تا زمان رسیدن به نتیجه پیگیری نماید.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین گفت: در بخش دیگری از این جلسه  نمایندگان فراکسیون امید در شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان گزارشی از طرح "سرا" ارائه کردند و این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سعیدی با اشاره به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به این که دولت بار مالی انجام این طرح را پذیرفته است مصوب شد که بعد از اصلاحات شورای نگهبان پیشنهاد کمیسیون اجتماعی مبنای کار قرار گیرد.

افزودن نظر جدید