دعوت شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایات رژیم اسرائیل در حمله به مردم مظلوم غزه، از ملت بزرگ ايران بويژه جوانان که همواره حامی مظلومان و مستضعفان جهان هستند دعوت کر تا در راهپيمايی روز جهانی قدس شرکت کنند.

به گزارش امید،متن این بیانیه به شرح زیر است:   

این روزها، ساعات و دقایق سختی برای خواهران و برادران مسلمانمان در کشورهای اسلامی به ویژه در نوار غزه در حال سپری شدن است. این روزها می‌گذرند ولی همچنان سکوت مجامع جهانی مدعی دفاع از حقوق ‌بشر ادامه دارد. رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار غیرنظامیان و مردم عادی که اکثر آنان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند بار دیگر پرده از چهره غیرانسانی خود برداشته است و نشان داده که برای حفظ منافع این رژیم از هیچ جنایت و عمل غیرانسانی ابا ندارد. در این وانفسا، تنها مردان و زنان آزاده هستند که با مشت‌ های گره کرده در سراسر جهان این جنایات ضد بشری را محکوم کرده و از مجامع بین ‌المللی می‌خواهند تا هر چه زودتر در برابر این نسل کشی‌ آشکار کاری بکنند.

شاخه جوانان بنیاد امید ایرانیان ضمن محکومیت این جنایت، از ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان که همواره حامی مظلومان و مستضعفان جهان هستند دعوت می‌کند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) است شرکت نمایند و با محکومیت کشتار مردم غزه از مجامع جهانی و جهان عرب بخواهند تا پرده‌ ی سیاه منفعت ‌طلبی و سنگدلی را از مقابل چشمانشان کنار زنند و برای توقف این جنایات ضد بشری اقدام نمایند.

افزودن نظر جدید