دست از سر مرده هاشمی هم برنمی‌دارید؟

برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره حواشی مطرح شده درباره خانواده‌اش گفت: خانواده هاشمی به رسایی و منصور ارضی گفته بود علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صحبت کنند؟ این‌ها خودشان خودشان را رسوا می‌کنند.

به گزارش امیدنامه به نقل از ایسنا، محمدهاشمی در واکنش به ادعای اخیر کریمی قدوسی درباره پلاکارد حاشیه‌ساز قم، اظهار کرد: ادعای آن‌ها تنها به پلاکارد محدود نمی‌شد، آقای رسایی صحبت‌هایی در این زمینه کرده است، آقای منصور ارضی صحبت‌هایی کرد و در جاهای دیگر افرادی همچون آن‌ها صحبت‌های دیگری در این رابطه کردند. آیا خانواده مرحوم هاشمی به همه این افراد گفته است که چنین حرف‌هایی بزنند؟

وی ادامه داد: الان منظور آقای کریمی قدوسی این است که آقای رسایی و ارضی در دعای عرفه به خواست خانواده هاشمی این چنین صحبت کردند؟ چنین افرادی براساس کینه و دشمنی با آقای هاشمی دارند خودشان را می‌کشند.

وی ادامه داد: این‌ها دارند به دست خودشان، خودشان را رسوا می‌کنند و وقتی می‌بینند چنین رسوایی‌هایی برای‌شان بوجود آمده می‌آیند این چنین صحبت می‌کنند؛ وگرنه سابقه افرادی چون کریمی قدوسی، منصور ارضی و رسایی از سال‌ها پیش مشخص است که چه کسانی بودند و چه کردند.

برادر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یادآور شد: این اظهارات اخیر تنها کاری است که آنها علیه اقای هاشمی و خانواده‌شان انجام دادند. اصولا دروغ‌هایی که گفتند برای مردم روشن شده است. آقای رسایی که یک آخوند و روحانی هم هست اینقدر تقوا ندارد که حتی اسم استخر را هم عوض نکند.

وی تصریح کرد: استخری که آنها از آن به عنوان استخر فرح نام می‌برند در ساختمانی به نام کوشک که بعد از انقلاب در سال‌های ۷۶ – ۷۷ ساخته شده است، قرار دارد.

هاشمی ابراز عقیده کرد: مردم دروغ‌های آنها را می‌دانند؛ انگار خودشان هم برای رسوایی بیشتر چنین حرف‌هایی را می‌زنند. بالاخره خون و آه مظلوم می‌گیرد. من امیدوار هستم که این افراد به سرنوشت خیلی بدی دچار نشوند؛ اما تجربه تاریخی نشان داده شده است که خون مظلوم حسابی می‌گیرد. خوب است که بروند توبه و استغفار کنند و دست از سر مرده آقای هاشمی بردارند.

رییس اسبق سازمان صداوسیما در ادامه‌ی گفته‌هایش اظهار کرد: می‌دانید چرا دست از سر مرده آقای هاشمی بر نمی‌دارند؛ چراکه ایشان فقط یک جسم نبوده است و اندیشه‌شان مهم است. خودشان در جلسه‌ای گفته‌اند که جسم آقای هاشمی که خطرناک نبوده است، مردم طرفدار فکرایشان بودند. جسمش رفته اما فکرش در میان مردم باقی مانده است و حالا می‌خواهند فکر ایشان را از کار بیندازند که امکان‌اش را ندارند.

افزودن نظر جدید