در صورت ضایع شدن حق عارف، وقت مجددی به وی داده می‌شود

یک عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به قطع برنامه شب گذشته عارف، یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در شبکه جام‌جم گفت: در صورت ضایع شدن حق ایشان مجددا به آقای عارف وقتی برای حضور در شبکه جام‌جم داده می‌شود.

به گزارش امید به نقل از ایسنا،سید رمضان شجاعی کیاسری در مورد دلیل قطع برنامه انتخاباتی عارف در شبکه جام‌جم گفت: کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست‌جمهوری تک‌تک برنامه‌های کاندیداها در صداوسیما را بازبینی و بازشنوایی و سپس آنها را برای ارسال به پخش می‌فرستد.

وی تاکید کرد: طبق همین روند نوار آقای عارف نیز دیروز در کمیسیون نظارت و تبلیغات بازبینی شد و به دلیل نداشتن مشکل به پخش ارسال شد، اما در زمان پخش مشکل فنی پیش آمد و برنامه قطع شد.

شجاعی کیاسری با بیان اینکه امروز کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری در جلسه‌ای این موضوع را پیگیری می‌کند، گفت: اگر حقی از آقای عارف ضایع شده باشد کمیسیون تصمیم می‌گیرد تا حق ایشان ضایع نشود و شاید مجددا وقت به آقای عارف داده شود.

این عضو کمیسیون بر نظارت تبلیغات ریاست جمهوری همچنین یادآور شد که اعضای پنج نفره این کمیسیون شامل وزیر کشور یا نماینده وزیر، دادستان کل یا نماینده دادستان، رئیس سازمان صداوسیما یا نماینده این سازمان، دبیر ستاد انتخابات و عضوی از شورای نظارت بر صدا و سیما هستند.

افزودن نظر جدید