در دانشگاه علم وصنعت بعد از عزل جبل عاملی چه گذشت+تصاویر

روز چهارشنبه و بعد از رسانه‌ای شدن برکناری جبل عاملی رئیس دانشگاه،گروهی از دانشجویان در حمایت از این اقدام وزارت علوم دست به برگزاری تجمعی حمایتی زدند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی امید، مراسم معارفه سرپرست جديد دانشگاه علم و صنعت با حضور دکتر فريدون (مشاور و مدير کل دفتر وزارتی) ، دکتر برخورداری (سرپرست جديد دانشگاه) و  اعضای شورای دانشگاه در محل حوزه رياست دانشگاه برگزار شد. نکته  جالب در خصوص این مراسم حضور نیافتن جبل عاملی در جلسه  معارفه  سرپرست جدید بود. در خصوص این اتفاق دکتر قاهری در جمع دانشجویان حاضر شد و با اعلام این موضوع از دانشجویان خواهش کرد که نزدیکی ساختمان ریاست (محل برگزاری مراسم) را ترک کنند تا جبل عاملی در جلسه حاضر شود که دانشجویان این امر را پذیرفتند.
پس از برگزاری مراسم و معرفی دکتر برخورداری به عنوان سرپرست جدید،دانشجویان با خواندن "سرود یار دبستانی" و "سراومد زمستون" خوشحالی خود را از تغییر صورت گرقته در راس دانشگاه  ابراز کردند. در میان دانشجویان پلاکاردهایی با عنوان‌های "خداحافظ مدیریت غیر اخلاقی"، "علم و صنعت آزاد شد"، "مصطفی ریسمان باف را آزاد کنید"، "جبل رفت..."، "خواسته ما محاکمه رئیس دانشگاه"، "فرجی حمایتت می‌کنیم" و "برخورداری حمایتت می‌کنیم" دیده می‌شد.در انتها هم دانشجویان بیانیه‌ای قرائت کردند که در آن اعلام تاکید شد تا رسیدگی کامل از لحاظ حقوقی به تخلفات مدیریت کوتاه نخواهند آمد. دانشجویان اظهار داشتند که مهمترین خواسته  آنها استیفای حقوق از دست رفته دانشجویان اخراجی و تعلیقی و تغییر فضای امنیتی
دانشگاه است.
گفته می‌شود دانشجویان روز شنبه تجمع دیگری در این خصوص خواهند داشت.

 

افزودن نظر جدید