درگیری لفظی فرهاد رهبر و مدیرعامل منطقه آزاد کیش

دانشگاه تهران در حالی در پی برگزاری مراسم نمادین کلنگ زنی یک مجتمع خود در کیش برآمده که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش پس از قانع نشدن از توضیحات رئیس دانشگاه تهران از زدن کلنگ ساخت مجتمع دانشگاه تهران خودداری کرد.

به گزارش امید به نقل از فارس،  در حالی که سه سال و 10 ماه و 15 روز از انعقاد قرارداد بین دانشگاه تهران و منطقه آزاد کیش می گذرد و تنها 45 روز به مهلت اتمام قرارداد و بهره برداری از دانشکده علوم اجتماعی و رفتاری پردیس بین المللی کیش باقی مانده است اعلام شد مراسم کلنگ زنی از زمین این مجتمع با حضور امام جمعه، مدیر عامل منطقه آزاد کیش، رئیس دانشگاه تهران و جمع دیگری از مسئولان زده خواهد شد.

براساس مفاد این قرارداد که در تاریخ 30 آذر 88 منعقد شده است سازمان منطقه آزاد کیش زمینی به مساحت 90 هزار و 300 متر به طور رایگان در اختیار این دانشگاه قرار داد تا ظرف مدت چهار سال این دانشکده را بسازد و در صورت اتمام مهلت چهار ساله اگر کاری صورت نگیرد بر اساس فسخ نامه الصاقی به قرارداد این زمین دوباره در اختیار سازمان منطقه آزاد کیش قرار خواهد گرفت.

براساس مشاهدات میدانی فارس در کیش در مراسم کلنگ زنی دانشکده مذکور، زمانی که علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از فرهاد رهبر رئیس دانشگاه تهران دلایل تاخیر چند ساله آغاز کار را جویا شد، وی با بیان این که شما طرف من نیستید از پاسخ دادن امتناع کرد.

فرهاد رهبر در جواب صحبت مونسان مبنی بر این که طبق قرارداد اقدام خواهیم کرد، گفت: اگر تا یک ماه آینده شما مدیر عامل ماندید حتماً این کار را هم بکنید (جلوی کار دانشگاه تهران در کیش را بگیرید).

صحبت های رئیس دانشگاه تهران با واکنش علی اصغر مونسان مواجه شد و وی به گفتن این جمله خطاب به این مسئول دانشگاه تهران که «آقای رهبر فضای کشور عوض شده است و این نوع ادبیات دیگر از جایگاهی برخوردار نیست» بسنده کرد.

در ادامه حجت الاسلام علی دادی امام جمعه کیش از 2 طرف خواست تا با ذکر صلوات این بحث را ادامه ندهند.

و در نهایت این که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش بدون زدن کلنگ آغاز به کار این دانشکده، مراسم را ترک کرد .

برچسب‌ها :

دیدگاه‌ها

موندم که چرا آقای فرجی دانا این آقا (فرهاد رهبر) را برکنار نمیکنه!

اره واقعا. یه آدم درست و حسابی نباید بمونه همه بدون بلیت وارد شدنباید عده جدیدی بدون بلیت داخل قطار بشن کسی نباید باقی بمونه داس نه با با تبر

آقایان مسئول! دانشگاه ، مدیر امنیتی نمی خواهد. اگر سریعا دستور عزل رهبر صادر نشود ، دانشجویان مایوس خواهند شد.

مردم عزیزایران ایاوقتتش نرسیده همینم شبانه عزل بشه

افزودن نظر جدید