درگیری لفظی شدید میان اعضای شورای شهر تهران

 اعضای حاضر در دویست و هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران پس از گزارش دبیر شورایاری منطقه 14 به درگیری لفظی با هم پرداختند و دقایقی بعد با سخنان مرتضی طلایی جو آرام و جلسه ادامه پیدا کرد.

به گزارش امیدنامه به نقل از میزان، دویست و هشتادو نهمین جلسه رسمی شورای شهر تهران در حالی آغاز شد که شاهد درگیری لفظی میان اعضای اصلاح طلب و اصولگرای شورای شهر تهران به وجود آمد. در ابتدای این جلسه دبیر شورا یاری منطقه 14 به ارائه گزارشی در رابطه با عملکرد این شورا یاری پرداخت و مباحث مطرح شده از سوی وی مقدمات اعتراض اصلاح طلبان شورا را فراهم کرد.

در ادامه محسن سرخو خواستار بیان توضیحاتی در رابطه با گزارش ارائه شده از سوی دبیر شورا یاری منطقه 14 شد اما زمانی که وقت برای صحبت های او در نظر گرفته نشد وی شروع به اعتراض کرد.

در ادامه رضا تقی پور عضو اصولگرای شورای شهر تهران با فریاد این جمله را تکرار می کرد که شما طی دو هفته اخیر دائم اقدام به لجن پراکنی کرده اید.

محسن پیرهادی عضو دیگر اصولگرای شورا نیز خطاب به اصلاح طلبان گفت: آنجا که صحبتهای مطرح شده در صحن شورا مطابق با رویه اصلاح طلبان باشد صحبتی مطرح نمی شود اما زمانی که حرفی خلاف نظر این طیف زده می شود اصلاح طلبان آن را توهین به مردم قلمداد می کنند.

همچنین احمد حکیمی پور عضو اصلاح طلب شورا نیز در واکنش به صحبتهای مطرح شده در صحن علنی گفت: جریان شما در شورا غالب است و شما هر کاری که می خواهید را انجام می دهید.

در نهایت نیز این درگیری لفظی شدید با صحبتهای مرتضی طلایی که امروز در غیاب مهدی چمران ریاست شورا را برعهده دارد به پایان رسید.

افزودن نظر جدید