خبری تکاندهنده از شرکای قاچاقچی مشهور سیگار ؛ باز هم نام مشایی و مرد مرموز در میان است!

سایت لحظه آنلاین نوشت:

شرکت بین الملی زرین تجارت پرشیا به مدیریت نصرت الله طاهری و حدود ده شرکت زیر مجموعه آن ، در کشور های امارات ، ترکیه ، قراقستان و ... ثبت شده است.  یکی از این شرکت ها در دبی با مشارکت محمد سعید العقیلی تاجر معروف عرب و بدهکار بزرگ شبکه بانکی و قاچاقچی نامدار شبکه توزیع سیگار ، و ناصر سیدی صاحب امتیاز و سهامدار اصلی صرافی گارانتی و دلال محمولات نفتی و مرتبط مستقیم شبکه حمل و نقل نفتی (کشتیرانی) و میرعلی یاری فعالیت می کند.

این افراد از همکاران و یاران حمید پورمحمدی و رحیم مشایی بوده ،ربا سرمایه و امتیاز شرکت سرمایه گذاری امید وابسته به بانک سپه و ضمانت نامه های پانصد میلیاردتومانی اقدام به معاملاتی حیرت آور کرده اند . البته این امکان برای افراد عادی نیست و نورچشمی ها و افراد ذینفوذ تنها از آن برخوردارند!

پیشتر سایت تابناک وابسته به محسن رضایی، طی گزارشی ضمن نام بردن از العقیلی به عنوان یک قاچاقچی سیگار، از تلاش جریان انحرافی برای لغو جرائم و برخی تخلفات دیگر وی خبر داده است. همچنین در ایام دولت دهم، اسنادی در مورد «دستور مشایی به وزیر اقتصاد برای کمک‌هاي ويژه به العقیلی» منتشر شد.

البته نظیر این اقدامات توسط همین شبکه اقتصادی، در شرکت پترو امید آسیا نیز انجام شده که اسناد و مدارک موجود گواه آن می باشد!

جا دارد دوستانی که به دنبال تهدید و برخورد با افشا کنندگان این خسارات به بیت المال هستند، نسبت به اصل موضوع تامل کرده و اجازه دهند دستگاههای نظارتی نسبت به سوابق و بررسی قراردادها و معاملات صورت گرفته در سوابق افراد و ارتباط آنها شفاف سازی کنند.

«لحظه انلاین» امیدوار است در راستای سالم سازی شبکه پولی و بانکی، و جلوگیری از رانت خواری و ایجاد فساد و جلوگیری از حیف و میل بیت المال و تعیین تکلیف اختلال کنندگان در شبکه بانکی و بازگرداندن منابع بیت المال به سیستم و قرار گرفتن قطار اقتصادی دولت یازدهم برروی ریل اصلی و همچنین توجه به شایسته سالاری به جای روابط باندی و قبیله ای، اهتمام لازم صورت پذیرد.

اینها که نبودند

این افراد و جریان های اقتصادی، به جای ادعای عدم ارتباط با سعید العقیلی و حمایت از وی، خوب است پاسخگوی اقدامات صورت گرفته در شبکه مدیریتی و شرکت های سرمایه گذاری امید و العقیلی بوده و البته اعلام کنند آقایان نصرت الله طاهری و میرعلی یاری، یوسف زاده و پورعلم داری ، نظری ، فروزان ، جلایر ، تقوی ، ابدالی ، عالی ، هماینپور، قاری زاده ، سیدی ، جمالی و ... هیچگونه نسبتی با آنان نداشته اند.

همچنین با ارائه مستندات خود، صریحاً اعلام کنند که این افراد به طور کاملاً اتفاقی، همگی یا از کارکنان شرکت سرمایه گذاری شاهد و کوثر بوده و یا اهل ارومیه هستند و همچنین اساساً هیچ رابطه کاری و آشنایی با آقایان مشایی و پورمحمدی نداشته و در یک قرعه کشی بانکی به یکباره در سال 1389 همگی با یکدیگر در شرکت سرمایه گذاری امید بانک سپه آشنا شده اند . همچنین صرافی «گارانتی» نیز هیچ گونه ارتباط ارزی با بانک مرکزی نداشته و در دوره آقای پورمحمدی تاسیس و مجوز اخذ نکرده و در معاملات نفتی و شراکت با العقیلی و مدیران شرکت زرین پرشیا هیچ گونه دخالتی نداشته است.

افزودن نظر جدید