خامسیان مطرح کرد: لزوم حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای در روز جهانی قدس

مدیر رسانه‌ای محمدرضا عارف بر لزوم حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای در روزجهانی قدس تاکید کرد و گفت:تیم مذاکره‌کننده ایران در رویارویی با قدرت‌های جهانی باید این اطمینان خاطر را داشته باشد که ملت ایران همواره پشت سر آن‌ها خواهد ایستاد.

به گزارش امید،علیرضا خامسیان مدیر رسانه‌ای محمدرضا عارف در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان پیرامون اهمیت روز جهانی قدس، اظهار داشت: روز قدس میراث ارجمند امام خمینی(ره) و نشانه تعهد، انسان‌دوستی و مسئولیت انسانی - اسلامی همه افرادی است که حق را پاس داشته و باطل را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه روز قدس روز تجلی وحدت و انسجام میان ملل مسلمان است، افزود: در شرایطی که امروز اکثر کشورهای اسلامی منطقه با مشکل مواجه‌اند و افرادی با فهم غلط نسبت به دین اقدام به نسل‌کشی می‌کنند، این روز می‌تواند سبب همگرایی و همبستگی جوامع مسلمان شود.

مدیر رسانه‌ای محمدرضا عارف در پاسخ به این سوال که در روز قدس چه شعاری باید به عنوان محور قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، بهترین شعاری است که می‌تواند مطرح شود. تیم مذاکره‌کننده ایران در رویارویی با قدرت‌های جهانی باید این اطمینان خاطر را داشته باشد که ملت ایران همواره پشت سر آن‌ها خواهد ایستاد.

افزودن نظر جدید