خامسیان: بازگشت کابوس 8 سال گذشته در دانشگاه ها با استیضاح امکان پذیر رنیست

یک روزنامه نگار و فعال سیاسی اصلاح طلب، انگیزه اصلی استیضاح کنندگان وزیر علوم را بازگشت فضای دانشگاه ها به دوران گذشته دانست و گفت: استیضاح کنندگان می دانند که بازگشت کابوس 8 سال پیش در دانشگاه ها در دولت تدبیر و امید میسر نیست .

به گزارش امید ،علیرضا خامسیان روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا  درباره استیضاح «رضا فرجی دانا» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: حضور دکتر فرجی دانا در راس وزارت علوم همراه با مشاورین خوشنامی همچون دکتر توفیقی، نشاط از دست رفته دانشگاه را مجددا احیا کرد و همگان باید قدردان مدیریت عالی وزارت علوم باشند.

وی ادامه داد: آنچه باعث تاسف است انگیزه های حزبی و باندی و گروهی عده ای از نمایندگان مجلس است که با نگاه سیاسی به دنبال ساقط کردن دولتی هستند که هنوز یکسال از آغاز به کار آن نگذشته است و این برخوردها با توصیه های رهبر معظم انقلاب به هیچ وجه سازگاری ندارد.

این فعال سیاسی تاکید کرد: آنگونه که برخی اخبار حکایت دارد، اقدام قابل تامل عده ای از نمایندگان برای استیضاح وزیر علوم آن هم در آستانه بازگشایی دانشگاه باعث متزلزل شدن پایگاه اجتماعی آنها در حوزه های انتخاباتی شان شده است و در انتخابات مجلس آینده مردم با فهم بالایشان دست رد به سینه افرادی می زنند که با حضورشان در مجلس، شان و مقام نمایندگی ملت را تنزل دادند.

خامسیان یادآور شد: متاسفانه برخی افراد و گروه ها از نجابت دکتر فرجی دانا سوء استفاده می کنند و به همین دلیل وزیر علوم باید با روشنگری اجازه سوء استفاده را به فرصت طلبان ندهد.
 

افزودن نظر جدید