خاتمی تنها گزینه جبهه اصلاحات نیست

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان اینکه ما نگفتیم که تنها گزینه شورای هماهنگی خاتمی است و ما فقط از او دعوت کرده‌ایم، از فعال شدن کمیته استانی این جبهه خبر داد.

به گزارش امید به نقل از فارس ،ژاله فرامرزیان  با اشاره به جلسه شب گذشته این جبهه اظهار داشت: شورای هماهنگی در راستای بیانیه قبلی خود که از خاتمی برای کاندیداتوری دعوت کرده بود همچنان امیدوار است که وی این مسئله را بپذیرد و مدیریت کلان کشور را بر عهده بگیرد.

فرامرزیان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم و مشارکت فراگیر آنها در انتخابات به لزوم حضور دیدگاه‌های متفاوت در انتخابات پرداخت و افزود: مسئله دیگری که در جلسه شب گذشته مطرح شد این بود که فضای باز و آزاد منجر به شفافیت دیدگاه‌ها و انتخاب مردم بر اساس واقعیات می‌شود.

وی با بیان اینکه ما نگفتیم که تنها گزینه شورای هماهنگی خاتمی است و ما فقط از او دعوت کرده‌ایم تصریح کرد: ما پس از دریافت پاسخ قطعی خاتمی روش بعدی خود را برای رسیدن به نامزد بعدی اعلام می‌کنیم.

فرامرزیان تلاش شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برون‌رفت کشور از مشکلات عنوان کرد و گفت: ما با اشخاص متفاوت و صاحب نظر دیدارهایی داشته‌ایم و به جمع‌بندی خواهیم رسید.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اشاره به مطرح شدن بحث لزوم پذیرش مسئولیت وضعیت کنونی از سوی اصولگرایان در جلسه شب گذشته این جبهه افزود: همچنین شورای هماهنگی ضمن تقدیر از تلاش‌های مرحوم احمد صدر سید جوادی در طول عمرش، درگذشت وی را به خانواده‌اش تسلیت گفت.

فعال شدن کمیته استانی/انتخاب حکیمی‌پور به‌عنوان دبیر شورا

وی به فعال شدن کمیته استانی با عضویت حزب اسلامی کار، انجمن اسلامی معلمان، مجمع نمایندگان ادوار مجلس، حزب زنان اسلامی و حزب همبستگی اشاره کرد و از انتخاب شدن حکیمی‌پور به عنوان دبیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به مدت یک سال به جای حاضری خبر داد.

 دعوت از نیروهای وفادار به نظام برای شرکت در انتخابات

فرامرزیان در پایان گفت: شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات شوراها بیانیه‌ای صادر کرد و طی این بیانیه از کلیه نیروهای وفادار به نظام دعوت کرد که در انتخابات شوراها حضور فعال داشته باشند.

در این بیانیه آمده است:

مردم شریف ایران

با عرض تبریک سال جدید به هموطنان و آرزوی سعادت و بهروزی برای ملت ایران شورای هماهنگی جبهه اصلاحات طی نشست‌هایی که از سال گذشته در مورد انتخابات شهر و روستا داشته در اولین جلسه خود در سال ۱۳۹۲ به بحث و بررسی پرداخت که نتیجه آن بدین وسیله به اطلاع عموم مردم ایران می‌رسد.

مدیریت شورایی امور مردم در سراسر کشور به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تلاش‌های مجدانه بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان خصوصا مرحوم آیت اله طالقانی و شهید مظلوم دکتر بهشتی در قالب فصل هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه و مستحکمی در ساختار اداری و مدیریت کشور برخوردار است که با روی کار آمدن دولت اصلاحات جناب آقای خاتمی شکلی عملی به خود گرفت و در سراسر کشور استقرار یافت اینکه در آستانه برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا هستیم شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تاکید مجدد در نقش شورا‌ها در مدیریت منطقه‌ای و محلی و تعمیق فرهنگ مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود از کلیه نیروهای وفادار به آرمان‌های اسلامی و مبانی اصلاحات در سراسر کشور دعوت می‌نماید نسبت به ثبت نام در انتخابات شورا‌ها حضوری فعال داشته باشند و چنانچه خود را واجد شرایط خدمت به مردم و انجام وظیفه در جایگاه شوراهای اسلامی می‌دانند با جدیت و تلاش و هماهنگی با دیگر نیروهای اصلاح طلب و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی خود را در معرض انتخاب مردم عزیز کشور قرار دهند و یا از نیروهای واجد شرایط لازم برای این امر دعوت به حضور نماید.

همچنین از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و دیگر دست اندرکاران انتخابات شوراهای شهر و روستا انتظار می‌رود شرایط لازم حضور واجدین شرایط خدمت به مردم را جهت این امر سرنوشت ساز برای هم نمایند.

مواضع تفصیلی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متعاقبا به اطلاع ملت شریف ایران خواهد رسید.

افزودن نظر جدید