حمیدرضا عارف: مسیر شکوفایی کشور از طریق همگرایی و هم افزایی همه نیروهای متخصص و دلسوز امکان پذیر است

کاندیدای بخش معدن انتخابات اتاق بازرگانی در نامه ای به دیگر کاندیداهای این انتخابات با اشاره به برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی تاکید کرد: مسیر شکوفایی و توسعه میهنمان تنها و تنها از طریق همگرایی و هم افزایی همه نیروهای متخصص و دلسوز امکان پذیر است و همگی باید در ادای دین نسبت به مردم ومیهن اسلامی مان کوشا باشیم.

به گزارش امید،متن  نامه حمیدرضا عارف دانشجوی دکترای روابط بین الملل دانشگاه فلوریدای آمریکا به این شرح است:

اینک که تنها دو روز به پایان رقابتهای انتخابات اتاق بازرگانی باقی مانده است، تقارن این رویداد مهم اقتصادی کشور را با بهار طبیعت به فال نیک بگیریم و همگی آرزو کنیم که اتاق جدید،در آستانه بهار، با "هوای تازه" در خدمت اقتصاد کشور و بخش خصوصی آن باشد.

تمامی افرادی که در این دوره از انتخابات با احساس وظیفه نسبت به منافع ملی و رشد و توسعه اقتصادی کشور قدم در این صحنه گذاشته اند و حتی شاید با برخی بی مهریها و حتی دروغ پردازی ها مواجه شدند، با ایمان و امید به توانایی های خود و اعتقاد به خرد جمعی و پایبندی به اخلاق مداری تصمیم به مشارکت در این امرمهم گرفته اند و قطعا این احساس وظیفه با اتمام انتخابات ، پایان نخواهد یافت.

درهیجدهم اسفند با انتخاب مردم که ولی نعمتان منتخبان هستند، چهل نفر از کاندیداها به هیئت نمایندگان اتاق تهران راه خواهند یافت و باید با همیت و جدیت در جهت انجام وعده هایی که بر اساس آن رای اعضاء اتاق را جلب و جذب نموده اند تلاش نمایند و ان شاالله در ارائه خدمت صادقانه در جهت رشد و توسعه بخش خصوصی و به تبع آن رشد اقتصاد ملی موفق خواهند بود.

در این راستا فارغ از کسب هر نتیجه ای در انتخابات پیش رو، وظیفه ملی تمامی کاندیداهای محترم که با احساس تکلیف نسبت به کشور و مردم  قدم در این راه گذاشته اند،با اتمام انتخابات به پایان نمی رسد و از فردای انتخابات باید با حفظ همین روحیه و حتی بیشتردر جهت خدمت رسانی به اقتصاد کشور ادامه راه بدهیم و رقابت ها را مبدل به رفاقت ها کنیم.

به عنوان عضو هیئت مدیره بنیاد امید ایرانیان، که یک سازمان مردم نهاد در زمینه توسعه پایدار است، در نظر داریم در مرحله اول از کلیه کاندیداهای این انتخابات در تهران و در مرحله بعد از تمامی عزیزان در سراسر کشور جهت هم اندیشی و تشکیل یک اتاق فکر اقتصادی-اجتماعی که به حمایت و تقویت بخش خصوصی و کمک به توسعه پایدار کشور عزیزمان ،با تکیه بر کارآفرینی اجتماعی و تاکید بر  تولید ملی ،بپردازد دعوت به عمل آوریم. این اندیشه از آنجا نشات می گیرد که اطمینان بر آن است که مسیر شکوفایی و توسعه میهنمان تنها و تنها از طریق همگرایی و هم افزایی همه نیروهای متخصص و دلسوز امکان پذیر است و همگی باید در ادای دین نسبت به مردم ومیهن اسلامی مان کوشا باشیم.

افزودن نظر جدید