حمله تند سعید قاسمی به دولت روحانی در یزد

مسئول اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص)، داعش را پدیده‌ای دروغین خواند و گفت: گروهی از آنها به عنوان داعش یاد می‌شود، یهودی‌هایی هستند که از ۷۲ ملت جهان سربازگیری کرده اند. 

به گزارش امیدنامه به نقل از مهر، سردار سعید قاسمی پنجشنبه شب در یاواره «شهدای ستارگان راه» بزرگداشت شهدای مدافع حرم، شهید صدوقی، سرداران و شهدای شهرستان یزد در حسینیه امیرچخماق یزد اظهار داشت: هیلاری کلینتون در کتاب خود به صراحت اعلام کرده ام الداعش است و سربازگیری را از کشورهای مختلف به ویژه از کشورهای اسلامی انجام داده است. 
  
وی تاکید کرد: چیزی به اسم داعش دروغ محض است و به اصطلاح داعشی‌ها یهودیانی هستند که سربازگیری برای آنها از آفریقا، بوسنی، ‌ تاجیکستان و ۷۲ ملت انجام شده و به فرموده امیرالمومنین اینها همان‌ پدیده آخرالزمانی و معضل بین النهرین هستند که جنگ با آنها متصل به ظهور می شود. 
  
وی با اشاره به نسخه ای که استکبار جهانی برای عراق، سوریه، افغانستان و ... پیچیده است، افزود: این نسخه در همان اوایل انقلاب برای کردستان نیز پیچیده شد اما نکته اینجاست که چگونه این نسخه در ایران ظرف سال برچیده شد اما در سوریه و عراق و ... بعد از پنج سال هنوز با آن دست به گریبان هستند. 
  
قاسمی تصریح کرد: واقعیت این است که شهدای مدافع حرم ما و شهدایی نظیر محمدخانی‌ها و ... در نبرد با داعش کشته نشدند بلکه در نبرد رویاروی با آل یهود به شهادت رسیدند. 
  
وی با اشاره به تحلیل‌هایی که در مورد علت حضور رزمندگانی از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان و ... در حلب برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) و جلوگیری از پیشروی داعش وجود دارد، اظهار داشت: مهمترین تحلیلی که تاکنون ارائه شده این است که اگر در حلب نجنگیم ناچاریم به زودی خط پدافند را به داخل کشور بیاوریم. 
  
قاسمی خاطرنشان کرد: از آنجا که افغانستانی‌ها و پاکستانی‌ها هم در این نبرد در قالب لشکر فاطمیون و زینبیون حضور دارند، چندان خالی از اشکال نیست. 
  
وی گفت: واقعیت این است که حضور مسلمانانی از کشورهای ایران، افغانستان و پاکستان در این جنگ، مصداق سخنی بود که می‌توانست تودهنی بزرگی به استکبار جهانی باشد و آن سخن این بود که اگر بسیج جهانی مسلمین تشکیل شده بود چه کسی جرات این همه جسارت به فرزندان معنوی رسول الله را داشت. 
  
قاسمی عنوان کرد: البته این سخن امام راحل محقق نشد زیرا عده ای طی دو دهه به دنبال کارهای حاشیه ای و اقتصادی رفتند و این سخنان بر زمین ماند. 
  
مسئول اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) ادامه داد: امروز می بینیم که دامنه پیروزی های ما در حلب گسترده شده و این همه پیروزی تنها ۱۰ درصد توانمندی نیروهای ما است و بقیه این توان در اصطکاک‌های داخلی و انحرافات داخلی و تفکرات انحرافی مسئولان صرف می شود. 
  
وی با اشاره به پیام یادواره امشب بیان کرد: پیام اصلی این یادواره، پیام مردمی است که یزد آنها، یزد دارالعباده است نه یزدی که عده‌ای آن را پایتخت اصلاحات خواندند و این عنوان را به یزد چسباندند. 
  
قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه تحلیل‌هایی از برجام پرداخت و عنوان کرد: وزیر مسکن و شهرسازی از همان ابتدا هر کجا رفت، اعلام کرد که مسکن مهر افتضاح‌ترین و بدترین طرح در دوران جمهوری اسلامی بوده است اما ما اعلام می‌کنیم بدتر از مسکن مهر، برجام است و برجام از نظر ما یکی از نکبت‌ بارترین، ذلت ‌بارترین و سازش ‌پذیرترین طرح‌های جمهوری اسلامی طی این ۳۷ سال بوده است. 
  
قاسمی ادامه داد: در برجام از همان ابتدا توصیه های مقام معظم رهبری نادیده گرفته شد و دستاورد آن بتون شدن دستاوردهای هسته ای، باز گذاشتن دست نفوذ دشمن و جاسوسان بود همانگونه که امروز هفته ای نیست که یک گروه تروریستی یا جاسوسی در مناطق مختلف کشور دستگیر نشود. 
  
وی، برجام را عین نفوذ دانست و افزود: برجام برنامه ‌ای خسران‌ آور و ویرانگر بود و پیش مقدمه این برجام یا همان برجام مقدماتی، قطعنامه ۵۹۸ و جام زهری بود که به امام راحل خورانده شد و بعد از آن هم برجام‌ های چندگانه دیگری در برنامه ششم نوشته و به مجلس داده ‌شد که احتمالا رئیس مجلس این بار هم برای تصویب آن مساعدت می‌کند. 
  
قاسمی، برجام‌های نفتی، آموزش و پرورشی، آموزش عالی، کشاورزی، صنعتی، تجاری و ... را از دیگر برجام‌ها برشمرد و افزود: حداقل ۱۰ برجام تدارک دیده شده که یک به یک پیاده سازی می شود. 
  
مسئول اطلاعات عملیات لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: اینها به طور قطع تا زمان انتخابات کارهای پیچیده و جدیدتری ارائه می دهند و هر روز باید شاهد یک جریان پرروگری باشیم، یعنی همان جریانی که در برابر کارت قرمزهای رهبری در مورد فعالیت برخی افراد، این افراد را ذخایر نظام دانستند. 
  
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه عده ای یزد را پایتخت اصلاحات آمریکایی می دانند، تصریح کرد: یزد شهر دارالعباده و شهر علمدارانی همچون آیت الله صدوقی است که در راه دفاع از ولایت فقیه به شهادت رسید. 
  
قاسمی همچنین تصریح کرد: یزد علمداران دیگری همچون احمد متوسلیان دارد که همچون شیری در زنجیر است و سال‌هاست کسی پرونده او را پیگیری نکرده است. 
  
وی با اشاره به افرادی که مدام از ارتباط با آمریکا حرف می‌زنند، بیان کرد: اگر از آیات سوره مائده فقط روخوانی شده بود، امروز اینگونه سنگ برجام به سینه زده نمی شد و حکم اولیه قرآن و اسلام پذیرفته می شد. 

افزودن نظر جدید