حمزه کرمی: اقاریر من در دادگاه تحت فشار بود

در پی انتشار گزارشی در خبرگزاری فارس با عنوان («نامه‌بازی»‌ هاشمی‌ها برای فرار از «سکه‌بازی» مهدی!/ کدام مجرم امنیتی برای «آقازاده» بیانیه می‌نویسد؟) حمزه کرمی با ارسال مطلبی به این خبرگزاری نوشت

« متاسفانه در تاریخ 11/06/94 اخبار کذبی در خصوص اینجانب «حمزه کرمی» توسط آن خبرگزاری منتشر شده است از جمله:

1-    حمزه کرمی یکی از مدیران مهدی هاشمی در شرکت  بهینه سازی مصرف سوخت و مسئول سایت جمهوریت در ایام انتخابات سال 88 همان کسی است که قرار شده بیانیه مهدی هاشمی توسط او نوشته شود.

2-    به صحبت‌های اینجانب در دادگاه اشاره شده است.

3-    گفته شده که بنده در مقطع دکترا تحصیل می کنم و بزودی عضو هیات علمی دانشگاه می شوم و طوری این مطلب را القا کرده اید که تداعی سوء استفاده و رانت طلبی می‌کند.

وی در ادامه متن ارسالی خود تاکید کرده است ضمن تکذیب خبر واصله به آن خبرگزاری و تکذیب نوشتن هرگونه بیانیه‌ای برای آقای مهدی هاشمی و غیره، اعلام می‌دارم که اقاریر اینجانب در دادگاه در شرایط فشار و . . .  بوده است.

کرمی همچنین گفته است در مورد عضویت اینجانب در هیات علمی تاکنون اقدام عملی صورت نگرفته و هیچ ارتباطی بین عضویت اینجانب در هیات علمی و مطالب عنوان شده وجود نداشته و لذا طرح این موضوع که اینجانب قصد دارم بیانیه‌های ایشان را بنویسم نوعی نیت‌خوانی و بهتان و خارج از حوزه اخلاق می‌باشد.

افزودن نظر جدید