حمایت 96 درصدی تهرانی‌ها از تیم مذاکره کننده

بر اساس نظر سنجی ایرنا در زمینه مذاکرات هسته ای 96.3درصد پاسخگویان قدردان زحمات تیم مذاکره کننده به ریاست دکتر ظریف وزیر امور خارجه و حمایت مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بوده اند.

به گزاشر امید،خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، پس از صدور بیانیه سوییس در زمینه مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 در سطح تهران اقدام به نظر سنجی کرد و نظرات شهروندان تهرانی را در مورد این بیانیه جویا شد.

براساس این نظرسنجی 82.6 درصد پاسخگویان از شنیدن خبر تفاهم هسته ای در لوزان سوییس احساس خوشحالی ، آرامش و امید کرده اند.

پس از خاتمه مذاکرات لوزان و صدور بیانیه سوییس ، رییس جمهوری گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم داشت که براساس این نظر سنجی 72.5 درصد پاسخگویان این گفت وگو را مشاهده کرده اند اما 27.5 در صد اطلاعی از سخنان رییس قوه مجریه نداشتند.

برقراری روابط مناسب و شایسته با کشورهای دنیا که رییس جمهور بر آن تاکید داشت ، از نظر 32.1 درصد پاسخگویان خوشایندترین بخش اظهارات ایشان بود. اما 20 درصد پاسخگویان از قدردانی آقای روحانی از مردم استقبال کردند و 12.8درصد دیگر توضیحات ایشان در مورد بیانیه سوییس را مورد توجه دانستند.

در این نظر سنجی نگاه های متفاوتی نیز دیده می شود بطوریکه 3.7در صد نسبت به بیانیه سوییس احساس خوشایندی نداشتند و همچنین 3.7درصد پاسخگویان از وزیر امور خارجه خواسته اند به طرف مقابل در مذاکرات امتیاز ندهد.

افزودن نظر جدید