حضور مشاور وزیر روحانی در همایش حزب غیرقانونی یاران احمدی‌نژاد+تصویر

حمید شاه‌آبادی مشاور علی حنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر در همایش مدیران دولت احمدی‌نژاد ( همایش حزب یکتا) که اخیرا برگزار شده، حضور پیدا کرده است.

به گزارش امید به نقل ز خرداد، حضور مشاور هنری وزیر ارشاد دولت روحانی در جمع یاران احمدی‌نژاد در حالی است که نزدیکان احمدی‌نژاد از سرسخت‌ترین مخالفان و منتقدان دولت روحانی هستند.

اخیراً جمعی از وزیران دولت نهم و دهم با نام "یکتا" در همایشی که با حضور آیت‌الله موحدی‌کرمانی و بسیاری دیگر از چهره‌ها و فعالان سیاسی اصولگرا برگزار شده بود، اعلام موجودیت کرد.

این در حالی است که این حزب از سوی وزارت کشور غیرقانونی اعلام شده است. حسین مقیمی، معاون سیاسی وزیر کشور  درباره این حزب با اشاره به اینکه هر حزب و گروهی برای فعالیت سیاسی باید از کمیسیون ماده 10 احزاب مجوز قانونی دریافت کند، تاکید کرد که فعالیت حزبی با نام «یکتا» غیرقانونی است. تشکل سیاسی به نام «یکتا» از کمیسیون ماده احزاب هیچگونه مجوزی درخواست نکرده است بنابراین هرگونه فعالیت آنها خلاف قانون است و باید پاسخگو باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که این گروه سیاسی اعلام کرده در قالب جبهه فعالیت می کند و نیازی به مجوز ندارد نیز گفت: هرگونه فعالیت سیاسی افراد در غالب حزب، گروه و تشکل و با هر عنوان و نامی باید با دریافت مجوز باشد؛ از این رو تحرکاتی که این روزها با عنوان یکتا انجام شده خلاف قانون است و آنها باید پاسخگو باشند.

افزودن نظر جدید